Rekisteröidy nyt asiakkaaksi saadaksesi 12% alennuksen kaikista tuotteista ja säästä 5 euroa ensimmäisestä tilauksestasi*!
*5 euron alennus uusille rekisteröityneille asiakkaille ensimmäisestä tilauksesta sen ylittäessä 50 euroa (sis. ALV) viiden päivän kuluessa rekisteröitymisestä. Voimassa 1.12.2021 - 31.1.2022

Luo Amwayn toistuva tilaus!

Säästä aikaa ja rahaa - ja poista vakioshoppailut tehtävälistalta.

Säästä aikaa ja rahaa - ja poista vakioshoppailut tehtävälistalta.

Etkö voi elää ilman valittujen Nutriway™-tuotteiden päiväannosta? Nyt voit saada suosikkisi säännöllisesti ilman uusintatilauksen vaivaa.

Amwayn toistuva tilaus on maksuton palvelu* yksinomaan rekisteröidyille asiakkaille. Ainutlaatuinen mahdollisuutesi saada palveluun kuuluvia Nutriway-lempituotteitasi kotiovellesi – juuri silloin, kun tarvitset niitä.

HOUKUTTELEVIA SÄÄSTÖJÄ

Säästä 5 % jokaisesta toistuvan tilauksen lähetyksestä heti alusta alkaen.

LISÄÄ ETUJA

  • Luo toistuva tilaus kerran, niin sinulle jää enemmän aikaa muuhun
  • Valitse toimituspäiväksi joustavasti kuukauden 1.–25. päivä
  • Ei piilotettuja maksuja*; muuta tilausta tai peruuta se helposti milloin tahansa

*Normaalit toimitusmaksut voidaan veloittaa

VALITSE NÄISTÄ TUOTTEISTA

Mitä Nutriway-tuotteita voit saada Amwayn toistuvan tilauksen kautta? Tutki palveluun kuuluvien Nutriwayn vitamiini- ja ravintolisien nykyistä valikoimaa – ne kaikki ovat laadukkaita ja erittäin tehokkaita. Päivittäistä vitamiinitehostusta, terveellistä elämäntapaa ja vahvempaa immuunijärjestelmää varten.

FAQ

Miten toistuva tilaus tehdään?

Toistuvan tilauksen luominen on erittäin yksinkertaista.
Sinun täytyy olla rekisteröity asiakas, jotta voit käyttää Amwayn toistuvia tilauksia. Kirjaudu ensin Amway-tilillesi. Toistuva tilaus -lomake on tilaushistoriassasi.

  • Vaihe 1:     Etsi palveluun kuuluvat lempituotteesi ja lisää ne toistuvaan tilaukseen. Huomaa: Tämän palvelun tuotevalikoima on rajoitettu!  
  • Vaihe 2:     Määritä oma toimitusaikataulusi. Määritä sinulle parhaiten sopivat aloitus- ja toimituspäivät. Valitse päiväksi joustavasti kuukauden 1.–25. päivä. Voit valita myös toimitustaajuuden.
  • Vaihe 3:     Valitse toimitustapa. Voit valita kotiosoitteen tai noutopisteen.
  • Vaihe 4:     Valitse maksutapa. Valitse luottokorttisi. Huomaa: Summa veloitetaan vasta tilauspäivänä.
  • Vaihe 5:     Vahvista tiedot ja lähetä toistuva tilauksesi. Valmis! Nyt voit odottaa suosikkituotteidesi vastaanottamista valitsemanasi päivänä.

Milloin toistuva tilaukseni päättyy, ja voinko keskeyttää sen ennen sitä?

Amwayn toistuvalla tilauksella ei ole ennalta määrättyä loppumisaikaa. Voit kuitenkin muuttaa sitä tai poistaa sen käytöstä milloin tahansa pysyvästi tai tilapäisesti. Kirjaudu tilillesi ja siirry tilauksen tietoihin tai Toistuvat tilaukset -sivulle, kun haluat muuttaa toistuvan tilauksen asetuksia.

Miten voin muuttaa tilausta?

Voit muuttaa toistuvia tilauksiasi milloin tahansa. Kirjaudu vian tilillesi ja siirry Toistuva tilaus -sivulle, valitse toistuva tilaus, jota haluat muokata, ja napsauta aikataulun, osoitteen tai maksun vieressä olevaa muokkausvaihtoehtoja. Asiakkaat voivat muokata myös tuoteluetteloa. 

Miten voin vaihtaa Amwayn toistuvan tilauksen toimitusosoitteen?

Siirry Amway-profiilisi. Voit vaihtaa toimitusosoitteen Oma tili -sivun kohdassa Omat osoitteet. Huomaa, että tätä osoitetta ei aseteta automaattisesti toistuville tilauksille. Kun olet lisännyt osoitteen profiiliisi, sinun täytyy valita se myös toistuvan tilauksen määrityssivulla.

Voinko palauttaa toistuvaan tilaukseen sisältyvän tuotteen?

Kyllä, voit palauttaa minkä tahansa tuotteen noudattamalla normaalia palautusmenettelyä.

Millaisia toimitusvälejä on saatavana?

Voit valita toimitusväliksi kerran kuussa, 2 kuukauden välein tai 3 kuukauden välein.

Miksi palvelussa on vain Nutriway™-tuotteita?

Palveluun kuuluvia Nutriway-tuotteita nautitaan päivittäin, joten ne ovat looginen valinta Amwayn toistuvaa tilausta varten. Lisäksi on helppo arvioida, milloin näitä tuotteita tarvitaan lisää.  Lisäämme tulevaisuudessa mahdollisesti muita tuotteita, jotka sopivat säännölliseen toimitukseen.

Keneen voin ottaa yhteyttä, jos minulla on muita kysymyksiä Amwayn toistuvista tilauksista?

Lähetä sähköpostia osoitteeseen amway_suomi@amway.com.

Mitä tapahtuu, jos jotain tuotetta ei ole saatavilla yhtä lähetystä varten?

Kun teet toistuvan tilauksen, voit valita, lähetetäänkö tilaus myös silloin, jos jotain tuotetta ei ole tilapäisesti saatavilla tilauksen täyttämishetkellä.
Jos tätä vaihtoehtoa ei valita ja vähintään yhtä tuotetta ei ole saatavilla, tilausta ei täytetä ja toistuva tilaus asetetaan passiiviseksi. Voit aktivoida toistuvan tilauksen uudelleen milloin tahansa.
Jos haluat saada tietää, kun tuotetta on taas varastossa, voit tilata ilmoituksen tuotesivulta ja jatkaa sitten toistuvaa tilausta ja vaihtaa jopa seuraavan tilauksen päivämäärän.

Jos toistuvaan tilaukseeni kuuluvalla tuotteella on tarjouskampanja, saanko saman edun?

Kyllä, toistuvan tilauksen täyttämishetkellä aktiivinen kampanja otetaan automaattisesti huomioon.