TUOTEPALAUTUSMENETTELYÄ KOSKEVAT SÄÄNNÖT

Tämä menettely koskee tilanteita, joissa ALH tai asiakas on ostanut tuotteita suoraan Amwaylta. Asiakkaiden, jotka ovat ostaneet tuotteensa ALH:lta, tulee ottaa yhteyttä ALH:aan tuotteiden palauttamiseksi.

1.     Tee palautuspyyntö napsauttamalla kyseistä kohtaa. Palautusetiketti lähetetään sinulle sähköpostitse 24 tunnin kuluessa arkipäivisin. 

2.     Tulosta palautusetiketti, kiinnitä se palautettavaan pakettiin, säilytä seurantatunnus ja toimita paketti postiin. Kun paketti on saapunut Amwaylle, tuotteet tarkastetaan ja varmistetaan, että asiakirjoissa on kaikki tarvittavat tiedot ja että palautusehdot täyttyvät (katso jäljempänä). Kun ehdot täyttyvät, tuote hyvitetään tai vaihdetaan.

Yleiset palautusehdot 

1. Tuotteen kunto: Vain ne tuotteet korvataan,

 –  joissa on tuotevirhe

 – jotka ovat saapuneet vahingoittuneina, mitä ei ole voitu arvioida välittömästi lähetyksen saavuttua

 – jotka ALH tai asiakas on palauttanut  tyytyväisyystakuun perusteella.

Vahingoittuneita tuotteita tai tuotteita, joita vääränlaisesta säilytyksestä ja/tai käytöstä johtuen ei voi myydä uudelleen, ei korvata, vaan ne palautetaan lähettäjälle.

2. Palautuksesta aiheutuvat kulut: Amway maksaa palautuksesta aiheutuvat kulut, kun palautuksessa on käytetty Amwayn palautusetikettiä.

3. Hyvitys: Summa hyvitetään valitulla tavalla.