Maksu- ja toimitustavat

Voit tilata Amway-tuotteita juuri silloin, kun haluat.
Valitse itsellesi sopivin toimitus- ja maksutapa.
Voit tilata Amway-tuotteita juuri silloin, kun haluat.
Valitse itsellesi sopivin toimitus- ja maksutapa.

Maksutavat

Tilisiirto

Tilisiirto verkkopankissa tai maksuautomaatilla. Käytä maksamiseen tilauksen teon yhteydessä (maksusivu) tai tilaustiedot-osiossa näytettyjä tilitietoja. Tilisiirroissa käytettävä tilinumero: FI94 1200 3000 0120 70

Luottokortti

Maksu suoritetaan Amway Online -palveluun rekisteröidyllä luottokortilla. Voit muuttaa korttitietoja Omat luottokortit -osiossa.

PayPal

PayPal on verkkomaksujärjestelmä, joka toimii käyttäjän ja verkkokaupan välisenä maksunvälittäjänä. Jos sinulla on jo PayPal-tili, voit käyttää sitä Amway-tuotetilausten maksamiseen huhtikuun puolivälistä lähtien. Jos sinulla ei ole PayPal-tiliä, mutta haluat käyttää PayPalia tilausten maksamiseen, luo tili osoitteessa www.paypal.com.


Trustly

Trustly tarjoaa pankkimaksut ja -siirrot kuluttajan ja etämyyntisivuston välillä turvallisella, helpolla ja nopealla tavalla. Pankkimaksu tai -siirto Trustlyn kanssa on salamannopea. Trustly ei koskaan peri hallinnointipalkkiota eikä vaadi sinulta asiakkaana kirjoittautumista. www.trustly.com.

Toimitustavat

Toimitus kotiin

Syötä toimitusosoite ja vaihtoehtoiset osoitteet Omat osoitteet -kohdassa. Voit valita osoitteen tilauksen teon yhteydessä.

Tämän hetkinen osoite

Syötä osoite tilauksen teon yhteydessä.

Toimitus toiselle ALH:lle

Tilaus toimitetaan ilmoittamasi ALH:n oletusosoitteeseen.


Toimitusmaksut

Toimituspalvelun ja tilauksen arvon mukaan veloitukset ovat seuraavat:

PalveluRajaToimitusmaksu
Toimitus kotiin-9,75 €
Toimituspiste-9,75 €


Usein Kysytyt Kysymykset

Ostaminen: pikaopas

1. Valitse hakualue (ravitsemus, kauneus, kodinhoito) tai siirry suoraan hakutoimintoon ja anna tuotteen nimi tai numero.
2. Valitse tuote ja lisää se ostoskoriin.
3. Sen jälkeen voit jatkaa ostosten tekemistä tai siirtyä käsittelemään tilausta.
4. Kun haluat käsitellä tilauksen, valitse ostoskori ja kassa.
5. Valitse sitten haluamasi toimitusosoite.
6. Lisää toimitusosoite tai valitse haluamasi noutopiste.
7. Valitse maksutapa.
8. Tarkista ja vahvista tilaus.
9. Saat tilauksen vahvistussähköpostin.

Mihin tilaukseni voidaan toimittaa?

Se voidaan lähettää valitsemaasi osoitteeseen (koti, työ tms. – ei koskaan postilokeroon), tai se voidaan lähettää suoraan toiselle ALH:lle

Voiko toimitusmaa/-alue olla eri kuin ostomaa/-alue?

Ei. Toimitusmaan/-alueen täytyy aina olla sama maa/alue, jossa osto tehtiin.

Miten pitkään tilauksen toimitus kestää?

Palvelu Tilausaika Toimitusaika
Toimitus kotiin <10.00 3-5 työpäivää
Toimitus kotiin > 10.00 4–6 työpäivää
Toimituspiste <10.00 3-5 työpäivää
Toimituspiste > 10.00 4–6 työpäivää
PS. Tilaus luovutetaan varastolle käsiteltäväksi heti, kun se on maksettu ja vahvistettu. Huomaa, että kun tilaus on osa ryhmätilausta, toimitusprosessi käynnistyy vasta, kun koko ryhmätilaus on maksettu ja vahvistettu.
Tilausvahvistuksen saatuasi, ylläolevat toimitusajat ovat voimassa.

Miten tilausta voi seurata?

Kun tilaus on lähetetty varastolta, Track & Trace näyttää, että Posti on vastaanottanut sähköisen ilmoituksen.

Miten paketin seuranta toimii?

Tilauksia/paketteja voi seurata usealla tavalla.
Ensinnäkin voit etsiä seurantanumerot tilaushistorian yleiskuvauksesta. Kun napsautat paketin numeroa, sinut ohjataan Postin seurantasivustolle. Uusin tila löytyy sieltä.
Toiseksi kun saat tilauksen lähetysvahvistuksen sähköpostitse, sekin sisältää pakettien numerot ja suoran linkin Postin seurantasivustolle.
Kolmanneksi Posti ilmoittaa puhelimitse, tekstiviestillä ja/tai kirjeellä pakettien tilapäivityksistä.

Voiko pakettien toimituksen kulkua muuttaa?

Kyllä; toisaalta voit reagoida interaktiivisesti toimitukseen ja toisaalta Posti ottaa sinuun yhteyttä tilauksesi toimitusta koskien 1 tai 2 työpäivän kuluessa.
Ø Ehdotetun toimituspäivän muutos
Ø Ohjaa toimitus noutopisteeseen
Ø Toimitusosoitteen muutos

Mikä Toimitus kotiin -prosessi on?

Jos olet valinnut toimituksen kotiin, lähetämme sinulle vahvistukseksi sähköpostin siitä, että tuotteesi on lähetetty (kun tilauksesi lähtee varastolta), mukaan lukien seurantanumero (ja linkki kuljetusyrityksen www-sivulle). Lopuksi kuljetusyritys ilmoittaa sinulle toimituksesta testiviestillä tai sähköpostilla.

Mikä Lähetä toiselle ALH:lle -prosessi on?

Tämä prosessi on samanlainen kuin normaali Toimitus kotiin -prosessi, mutta olet valinnut eri vastaanottajan.
Järjestelmämme eivät aina salli viestin lähettämistä tälle toiselle vastaanottajalle, joten voi käydä niin, että sinä saat sähköposti-/tekstiviestipäivitykset Amwayltä ja valitulta kuljetusyritykseltä.
Vastaanottajan pitämiseksi ajan tasalla on suositeltavaa välittää hänelle tarvittavat seurantatiedot sujuvaa toimitusta varten.

Mikä Toimitus noutopisteeseen -prosessi on?

Jos olet valinnut toimituksen noutopisteeseen (joko kassalla tai toimitusvaihtoehdoista), saat Postilta tekstiviestin tai sähköpostin, kun paketit ovat noudettavissa. Paketteja säilytetään noutopisteessä 14 kalenteripäivää, ennen kuin ne palautetaan Amwayn varastoon. Kun menet noutamaan pakettejasi, sinua voidaan pyytää esittämään henkilötodistus, jotta varmistetaan, että pakettiin merkitty vastaanottajan nimi on sama kuin pakettia noutavan henkilön.

Voinko seurata tilaustani?

Kyllä voit, katso lisätietoja usein kysyttyjen kysymysten kohdasta Toimitusvaihtoehdot ja pakettien seuranta.

Voinko poistaa tuotteita tilauksestani?

Kyllä, voit lisätä tuotteita ostoskoriin ja poistaa niitä niin kauan kuin et ole vahvistanut tilausta.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Jos tilauksesi on tarkistettu ja vahvistettu, kysy paikalliselta asiakaspalveluosastolta neuvoja peruutuksen käsittelemiseksi.

Mitä pitäisi tehdä, jos saan virheellisen tuotteen, tuote puuttuu tai tuotteita on liikaa?

Paketit poimitaan osittain automaattisesti ja osittain käsin. Virheitä valitettavasti sattuu. Jos tilauksessasi on virhe, ota yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla asiakasplaveluun, jotta se voi tutkia tilannetta.

Mitä pitäisi tehdä, jos saan vahingoittuneen tuotteen/tilauksen?

Tuotteet ja paketit voivat valitettavasti vahingoittua kuljetuksen aikana. Pidä tilanteen asianmukaista tutkimista varten mielessä seuraavat seikat, joista on paljon hyötyä asian käsittelemisessä paikallisen kuljetusyrityksen kanssa:
– Jos pakkauksessa on näkyvä vaurio, merkitse se asiakirjaan/laitteeseen, kun kuittaat paketin.
– Huomaa, että jos mikään tuote ei ole vahingoittunut, on hyvin valitettavaa, että kuljetuspakkaus on vahingoittunut. Tämä on kuitenkin yksi kuljetuspakkauksen tarkoituksista: suojella kuljetettavia tuotteita.
– Kuljetuspakkauksesta kannattaa ottaa selkeä kuva ja liittää se yhteydenpitoon asiakaspalveluyhteyshenkilön kanssa.
– Jos jokin tuote on vahingoittunut, liitä mukaan myös kuva laatikon sisällöstä, jotta näemme selvästi, miten sisältö on vastaanotettu. Voit liittää sen mukaan myös asiakaspalveluyhteyshenkilölle lähettämääsi sähköpostiin.
– Ilmoitus on aikaherkkä, ilmoita löytösi 7 kalenteripäivän kuluessa asiakaspalveluyhteyshenkilöll

Suoraveloitus

Suomessa maksuvaihtoehdot on luottokortti, paypal ja pankkisiirto, ei suoraveloitus

Luottokortti

Maksu suoritetaan Amway Online -palveluun rekisteröidyllä luottokortilla. Voit muuttaa korttitietoja Omat luottokortit -osiossa.
Amway hyväksyy seuraavat luottokortit: Visa®, MasterCard®.

Veloitetaanko tuotteiden palauttamisesta?

Ei, Amway maksaa palautuskulut. Toimitamme kuljetustarran, jota voidaan käyttää palautuskuljetukseen.

Miten palautus tehdään?

Tilauksen palauttaminen on helppoa.
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry Omat tilaukset -sivun kautta kohtaan Tilaushistoria.
3. Napsauta palautettavan tilauksen vieressä olevaa Tilaustiedot-linkkiä.
4. Napsauta Palauta tämä ja toimi ohjeiden mukaisesti.

Mistä kuitti/lasku löytyy?

Laskut ovat lähetysvahvistusviestien liitteenä. Voit ladata laskut PDF-tiedostoina myös Oma toimisto -osion kohdasta Tilaustiedot. Oma toimisto -osioon pääset vain kirjautuneena.

Mitä tapahtuu, jos päätän sittenkin pitää tuotteen?

Jos aloitit palautusprosessin ja haluat silti pitää tuotteen. Soita/lähetä sähköpostia paikalliseen asiakaspalveluun, joka voi peruuttaa palautuksen.

Milloin palautuksen hyvitys maksetaan?

Kun olet saanut kuljetustarran ja luovuttanut palautuksen Postille, sen saapuminen Postin pääkeskukseen kestää noin 1–3 työpäivää. Kaikki Suomen palautukset kootaan tänne, ja 3 kertaa kuukaudessa maanantaisin ne lähetetään takaisin varastoomme Puolassa. Tässä prosessissa voit odottaa hyvitystä 5–15 työpäivän kuluessa.

Huomaa: Palautukset, jotka on vastaanotettu ja käsitelty ennen kuukauden 26. päivää, otetaan mukaan kuluvan kuukauden bonuskatsaukseen. Sen jälkeen suoritus otetaan mukaan seuraavassa kuussa.