title english
desccription english
english blabla
description english
Visa mer Visa mindre

Mitt konto

Hur loggar jag in?
För att logga in på Amway Online behöver du skapa ett Amway ID. Om du inte har ett Amway ID – klicka på ”Logga in” i det övre högra hörnet på startsidan och följ instruktionerna för att skapa ett.
Vad ska jag göra om jag har glömt mitt lösenord?
Följ bara stegen nedan för att skapa ett nytt lösenord.
1. Gå till startsidan och klicka på ”Logga in” i skärmens övre högra hörn. Detta tar dig till den nya Amway ID-sidan
2. Klicka på ”Behöver du hjälp med att logga in?” på inloggningssidan
3. Klicka på "Jag behöver ett nytt lösenord"
4. Fyll i ditt Amway ID (den e-postadress du använde när du loggade in sist). Slutför CAPTCHA-kontrollen och klicka på ”skicka in”
5. Vänta på att ett mejl kommer till adressen du angav
6. Öppna mejlet och klicka på ”Återställ mitt lösenord”. En sida kommer att öppnas i ett nytt fönster
7. Fyll i ett nytt lösenord i fälten och klicka på ”skicka in” för att återställa ditt lösenord Kom ihåg: Ditt nya lösenord måste bestå av minst 8 tecken och innehålla minst en bokstav och en siffra
8. Klart! Du kan nu logga in med ditt nya lösenord. Vi kommer att skicka dig ett mejl och tala om att ändringen har genomförts
Kan jag ändra mina adressuppgifter?
Ja, det kan du! Vårt system gör att du kan ange olika adresser för fakturering och leverans. För att ändra dessa uppgifter kan du helt enkelt logga in och välja ”Mitt konto”. Klicka sedan på ”Mina adresser” för att lägga till, ändra eller ta bort information.
Hur ändrar jag e-postadress för mitt Amway ID?
1. Logga in på ditt konto
2. Gå till ”Mitt konto” -sidan
3. Klicka på ”Inloggning och säkerhet”
4. Välj ”Uppdatera e-postadress för inloggning”
5. Välj ändra Amway ID
6. Du kan uppdatera din e-postadress (e-postadressen ska vara en som bara du använder)