image/png;;;326576.png

Vastuullisuus

Uskomme, että yrityksen menestyminen tarkoittaa muutakin kuin huippulaadukkaiden tuotteiden myymistä. Yhteiskuntavastuuohjelmamme perustana on kolme pilaria: ihmiset, tuotteet, tehokkuus.

Lisätietoa on European CR Report -julkaisussa (vain englanniksi). Raportti on ladattavissa täältä: http://news.amway.de/corporate-responsibility/european-cr-report-2014/.

  • image/jpeg;;;1.jpgIhmiset
  • image/jpeg;;;photo - 4.2.jpgTuotteet
  • image/jpeg;;;3.jpgTehokkuus

Ihmiset

image/png;;;326625_v2.png

People

Ihmiset ovat tärkein pääomamme. Yrityksemme menestys on työntekijöittemme ja Amwayn Liikkeenharjoittajien ansiota. Tuemme heitä jokaista koko sydämestämme, jotta he yltäisivät parhaimpaansa.
Tarjoamme Amwayn Liikkeenharjoittajille ilmaista koulutusta, jossa he saavat taitoja paremman tulevaisuuden rakentamiseen. Liiketoimintamahdollisuutemme on avoin kaikille. Kaikilla on samat mahdollisuudet ja oikeudet, ja työskentelemme yhdessä reiluina ja luotettavina kumppaneina.

Uskomme, että yrittäjyys on tie uusiin mahdollisuuksiin ja yksilön voimaantumiseen. Olemme työskennelleet itsenäisten liikkeenharjoittajien kanssa yli 50 vuoden ajan, joten edistämme yrittäjyyttä yhteiskunnassa, erityisesti yli 50-vuotiaiden keskuudessa saadaksemme tämän tärkeän ikäluokan taidot, tiedot ja kokemuksen käyttöön. Tavoitteena on saada lisää tietoa tämän väestöryhmän asenteista ja tarpeista, tuoda yhteen sidosryhmiä ja auttaa parantamaan yli 50-vuotiaiden yrittäjien asemaa ja merkitystä.

Työntekijämme työskentelevät mielellään yrityksessä, joka edistää monimuotoisuutta, huolehtii hyvästä työsuojelusta ja tarjoaa etuja, kehitysmahdollisuuksia ja koulutusta.

Filosofiamme ulottuu myös yhtiömme ulkopuolelle: AMWAY™ One by One -lastenkampanjan tavoitteena on auttaa hädänalaisia lapsia. Vuosina 2003–2014 kampanja vaikutti 12 miljoonan lapsen elämään, ja lasten hyväksi lahjoitettiin 250 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria ja 3,5 miljoonaa vapaaehtoistyötuntia.

Tuotteet

image/jpeg;;;photo - 4.1.jpg

Products

Hyvinvointia edistävät tuotteemme, osaamisemme ja mahdollisuutemme auttavat muuttamaan maailmaa vaikuttamalla ihmisten terveyteen ja hyvinvointiin. Hyödynnämme tuotemerkkiemme ydinominaisuuksia taistelussa sosiaalisia ongelmia vastaan.
NUTRILITE™ Power of 5 -kampanja torjuu aktiivisesti alle 5-vuotiaiden lasten aliravitsemusta tekemällä asiaa tunnetuksi ja keräämällä varoja. Varat käytetään NUTRILITE™ Little Bits -mikroravinteisiin, joiden jakelusta vastaa maailmanlaajuinen kampanjakumppanimme CARE. 

Lisätietoa: www.amway.fi/power-of-5.

Tehokkuus

image/png;;;performance.png

Performance

Kestävyyden takaamme kasvattamalla liiketoimintaamme yhteiskuntavastuullisella tavalla ja kohentamalla jatkuvasti ympäristöämme. Me Amwaylla uskomme, että ympäristön ymmärtäminen ja yksilöiden ja yhteisöjen myönteinen toiminta yhteiseksi hyväksi (esimerkiksi puistojen siivous tai sähkönkulutuksen vähentäminen) on ratkaisu kestävän tulevaisuuden luomiseen. Joka vuosi laajennamme toimintaamme tällä saralla innovatiivisilla ja järkevillä hankkeilla, jotka auttavat suojelemaan luontoa tuleville sukupolville. Pyrimme vähentämään kasvihuonekaasuja, vähentämään syntyvää jätettä ja vedenkulutusta sekä lisäämään uusiutuvien energialähteiden käyttöä kaikissa toimipisteissämme.