TUOTEPALAUTUSMENETTELYÄ KOSKEVAT SÄÄNNÖT

Tämä menettely koskee tilanteita, joissa ALH tai asiakas on ostanut tuotteita suoraan Amwaylta. Asiakkaiden, jotka ovat ostaneet tuotteensa ALH:lta, tulee ottaa yhteyttä ALH:aan tuotteiden palauttamiseksi.

Tilauksen palauttaminen on yksinkertainen prosessi:

1. Kirjaudu sisään tilillesi ja valitse ”Oma toimisto”

2. Valitse ”Tilaushistoria”

3. Etsi tilaus, jota palautus koskee, ja klikkaa ”Tilauksen tiedot”

4. Klikkaa painiketta ”Palauta” ja seuraa ohjeita

Mikäli sinulla on lisäkysymyksiä, autamme mielellämme.

Yleiset palautusehdot

1. Tuotteen kunto: Vain ne tuotteet korvataan,

– joissa on tuotevirhe

– jotka ovat saapuneet vahingoittuneina, mitä ei ole voitu arvioida välittömästi lähetyksen saavuttua

– jotka ALH tai asiakas on palauttanut tyytyväisyystakuun perusteella.

Vahingoittuneita tuotteita tai tuotteita, joita vääränlaisesta säilytyksestä ja/tai käytöstä johtuen ei voi myydä uudelleen, ei korvata, vaan ne palautetaan lähettäjälle.

2. Palautuksesta aiheutuvat kulut: Amway maksaa palautuksesta aiheutuvat kulut, kun palautuksessa on käytetty Amwayn palautusetikettiä.

3. Hyvitys: Summa hyvitetään valitulla tavalla.