TUOTEPALAUTUSMENETTELYÄ KOSKEVAT SÄÄNNÖT
Tämä menettely koskee tilanteita, joissa ALH tai asiakas on ostanut tuotteita suoraan Amwaylta. Asiakkaiden, jotka ovat ostaneet tuotteensa ALH:lta, tulee ottaa yhteyttä ALH:aan tuotteiden palauttamiseksi.
Tehdäksesi palautuspyyntösi sinun tulee olla kirjautuneena tilillesi ja siirtyä kohtaan "Omat tilaukset", valita tilaus ja aloittaa palautusprosessi painamalla "Palauta" -painiketta. Sulje pyyntösi onnistuneesti seuraamalla valikkoa. Saat palautusvahvistuksen sähköpostitse, jossa on ohjeet paketin lähettämiseen Amwaylle.
Lähetä paketti aina palautuksen viitenumerolla. Jätä paketti paikalliseen postitoimistoon ja säilytä seurantanumero itselläsi. Amwaylle saapumisen jälkeen tavarat ja asiakirjat tarkastetaan täydellisyyden ja tosiasioiden oikeellisuuden suhteen tavaroiden palautussääntöjen mukaisesti (katso alla). Tarvittaessa tehdään hyvitys tai korvaus.
Vierasasiakkaat saavat palautuslomakkeen tilausvahvistuspostin mukana ja lähettävät paketin samalla tavalla, mutta ilman palautusviitenumeroa.
Yleiset palautusehdot
1. Tuotteen kunto: Vain ne tuotteet korvataan,
– joissa on tuotevirhe
– jotka ovat saapuneet vahingoittuneina, mitä ei ole voitu arvioida välittömästi lähetyksen saavuttua
– jotka ALH tai asiakas on palauttanut tyytyväisyystakuun perusteella.
Vahingoittuneita tuotteita tai tuotteita, joita vääränlaisesta säilytyksestä ja/tai käytöstä johtuen ei voi myydä uudelleen, ei korvata, vaan ne palautetaan lähettäjälle.
2. Palautuksesta aiheutuvat kulut: Palautus on maksuton, mikäli käytät palauttaessa sopimusnumeroa, joka on palautusvahvistussähköpostissa..
3. Hyvitys: Summa hyvitetään valitulla tavalla.
4. Palautusilmoitus: Palautuspyyntö poistetaan automaattisesti mikäli tuotteita ei lähetetä Amwaylle kolmen kuukauden kuluessa.
5. Kampanja-/pakettipalautukset: paketteja ja kampanjoita saa palauttaa vain täydellisinä.