Tuotepalautusmenettely

Miten ostit tuotteet, jotka haluat palauttaa?

ALH:ien ja rekisteröityneiden asiakkaiden, jotka ovat ostaneet tuotteet suoraan Amwayltä, tulee noudattaa alla kuvattua menettelyä. Jos olet ostanut tuotteet toiselta ALH:lta, ota yhteyttä suoraan häneen, niin hän hoitaa palautuksen puolestasi. Jos olet ostanut tuotteet vierailija-asiakkaana, saat palautusohjeet tilauksen vahvistussähköpostiviestissä.

ALH:ien ja rekisteröityneiden asiakkaiden menettely

Palautuspyynnön tekemistä varten sinun täytyy kirjautua tilillesi ja siirtyä kohtaan Tilaushistoria. Valitse sitten tilaus ja aloita palautusprosessi painamalla Palauta-painiketta. Viimeistele pyyntö noudattamalla valikon ohjeita. Saat palautusvahvistuksen sähköpostiviestissä, jossa on ohjeet paketin lähettämiseen Amwaylle.

1 Kirjaudu

2 Siirry kohtaan Omat tilaukset

3 Valitse palautettava tilaus

4 Paina Palauta-painiketta

5 Viimeistele pyyntö noudattamalla valikon ohjeita

6 Etsi lisäohjeita sähköpostilaatikosta

Lähetä paketti aina palautusviitenumerolla. Tilaa paketin noutopalvelu (palautusvahvistusviestin ohjeiden mukaan) ja säilytä seurantanumero omaa kirjanpitoasi varten. Kun paketti on saapunut Amwaylle, tuotteet tarkastetaan ja varmistetaan, että asiakirjoissa on kaikki tarvittavat tiedot ja että palautusehdot täyttyvät (katso jäljempänä). Kun ehdot täyttyvät, tuote hyvitetään tai vaihdetaan.

Tämä menettely koskee vain tilanteita, joissa ALH tai asiakas on ostanut tuotteet suoraan Amwayltä. Niiden asiakkaiden, jotka ovat ostaneet tuotteensa ALH:lta, tulee ottaa yhteyttä ALH:aan tuotteiden palauttamiseksi.

Yleiset palautusehdot

Tuotteen kunto:
Vain sellaiset tuotteet korvataan,:
  • joissa on tuotevirhe,
  • jotka saapuivat vahingoittuneina mutta sitä ei ole voitu arvioida välittömästi saapumishetkellä,
  • jotka ALH tai asiakas on palauttanut tyytyväisyystakuun perusteella.

Vahingoittuneita tuotteita ja tuotteita, joita vääränlaisesta säilytyksestä ja/tai käytöstä johtuen ei voida myydä uudelleen, ei korvata, vaan ne palautetaan lähettäjälle.

Kuljetuskulut: palautukset ovat maksuttomia, jos käytetään noutopalvelua. Palautuspyynnöt: poistetaan automaattisesti, jos tuotteita ei ole palautettu Amwaylle 3 kuukauden kuluessa.
Tilitys: summa hyvitetään valitun hyvitystavan mukaisesti. Kampanja-/settipalautukset: setit ja kampanjat voidaan palauttaa vain täydellisinä.