Ohjevideot
Tietoa sivustosta

Koe Amway Online

Lataa esitykset

Kysymyksiä?

Löydä vastaukset

Näytä lisää Näytä vähemmän?

.

Tutki Amway Online -sivustoa

Opi hyödyntämään Amway-sivustoa liiketoimintasi tehokkaassa hallinnassa.

Rekisteröidy nyt

.

Rekisteröidy Amwayn Liikkeenharjoittajaksi

Rekisteröidy Amwayn Liikkeenharjoittajaksi

Ohjaamme sinut vaihe vaiheelta rekisteröinnin läpi.

Rekisteröidy asiakkaaksi

Rekisteröidy asiakkaaksi

Lue lisää asiakkaaksi rekisteröitymisestä ja ala tehdä verkko-ostoksia!

Tarvitsetko apua uuteen Amway-sivustoon kirjautumisessa?

Tarvitsetko apua uuteen Amway-sivustoon kirjautumisessa?

Jos olet käyttänyt vanhaa Amway-sivustoa, katso tämä video. Siinä esitellään uuden sivuston käyttö ja uusien Amway ConnectID -tunnusten luominen. 

.

Tärkeät Tiedostot

Liiketoiminnan tuki

Lataa
tiedosto | 484 KB
Liiketoiminnan tuki

Lataa
tiedosto | 546 KB
Liiketoiminnan tuki

Lataa
tiedosto | 488 KB

Rekisteröityminen/Sisäänkirjautuminen

Miksi tarvitsen Amway ConnectID -tunnukset?

Amway ConnectID on uusi tapa kirjautua kaikkiin Amwayn digitaalisiin sovelluksiin, kunhan sovellukset on saatu päivitettyä. Tarvitset vain yhden käyttäjätunnuksen ja salasanan Amway Online -sivustoon ja kaikkiin Amway-sovelluksiin kirjautumiseen.

Mikä Amway ConnectID on?

Amway ConnectID on yksilöllinen, uusi käyttäjätunnuksesi kaikkiin Amwayn sovelluksiin. Se korvaa kaikki aiemmin käytössäsi olleet käyttäjätunnukset. Amway ConnectID -käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi, ja siksi tarvitset vain henkilökohtaisessa käytössäsi olevan osoitteen. Luo Amway ConnectID ja uusi salasana napsauttamalla etusivun oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -kuvaketta ja toimi sivun ohjeiden mukaan.

Korvaako ConnectID Amwayn ALH-numeroni?

Amway ConnectID ei korvaa ALH-numeroasi. Se on uusi digitaalinen henkilöllisyytesi. Alkuperäinen ALH-numerosi säilyy käytössä.

Pitääkö minun säilyttää vanhat käyttäjätunnukseni?

Päivitämme parhaillamme sivustojamme ja liiketoimintasovelluksiamme ja otamme uutta tekniikkaa käyttöön maailmanlaajuisesti. Jos sinulla on kansainvälistä liiketoimintaa, sinun on muutosprosessin aikana käytettävä "vanhoja" tunnuksiasi niissä maissa ja sovelluksissa (esim. Kiosk), joissa järjestelmiä ei vielä ole päivitetty. Kun päivitykset on saatu tehtyä kaikissa maissa, uudet Amway ConnectID -tunnuksesi ovat ainoat tunnukset, joita tarvitset Amwayn sovelluksiin kirjautumiseen kaikissa maissa.

Miten rekisteröidyn Amwayn Liikkeenharjoittajaksi (ALH)?

Mene aloitussivulle ja napsauta sivun oikeassa yläkulmassa olevaa Rekisteröidy-painiketta. Valitse Ryhdy Amwayn Liikkeenharjoittajaksi ja täytä tietosi lomakkeelle. Sopimus on allekirjoitettava, ja sen voi tehdä verkossa sähköisesti.

Miten rekisteröidyn asiakkaaksi?

Asiakkaaksi voi rekisteröityä kahdella tavalla:
1. Aloitussivulla: Käytä sivun oikeassa yläkulmassa olevaa Rekisteröidy-linkkiä. Luo tilisi toimimalla vaiheittaisten ohjeiden mukaan.
2. Kassalla: Lisää valitsemasi tuotteet ostoskoriin ja siirry kassalle. Maksamisen yhteydessä sinua pyydetään rekisteröitymään asiakkaaksi.

Mikä on kanssahakija tai toinen hakija?

Toinen hakija on henkilö, joka harjoittaa Amway-liiketoiminta kanssasi ja käyttää tilaamiseen samaa verkkotiliä. Toinen hakija on usein perheenjäsen, kuten puoliso. Voit lisätä toisen hakijan ALH:ksi rekisteröitymisen yhteydessä tai myöhemmin Oma tili -sivulla. Toisesta hakijasta tulee ALH, ja hänen nimensä lisätään sopimukseesi.

Miksi käyttäjätunnukseni eivät toimi?

Sinun on helmikuusta 2018 lähtien käytettävä kirjautumiseen Amway ConnectID -tunnuksia. Käyttäjätunnuksesi on sähköpostiosoitteesi. Mene aloitussivulle ja napsauta sivun oikeassa yläkulmassa olevaa Rekisteröidy-painiketta. Luo Amway ConnectID ja uusi salasana toimimalla ohjeiden mukaan. Tämän jälkeen voit kirjautua sisään ja käyttää tiliäsi.

Oma tili

Miten pääsen kirjautumaan sisään?

Sinun on luotava Amway ConnectID -tunnukset ja käytettävä niitä Amway Online -sivustoon kirjautumisessa. Jos sinulla ei ole Amway ConnectID -tunnuksia, napsauta aloitussivun oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -kuvaketta ja luo tunnukset sivun ohjeiden mukaan.

Mitä teen, jos olen unohtanut salasanani?

Luo salasana alla olevien ohjeiden mukaan.
1. Mene aloitussivulle ja napsauta sivun oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -painiketta. Sinut ohjataan uudelle Amway ConnectID -sivulle.
2. Napsauta kirjautumislomakkeen Salasanaohje-linkkiä.
3. Syötä Amway ConnectID -tunnuksesi (sähköpostiosoite, jolla viimeksi kirjauduit palveluun). Täytä CAPTCHA-tarkistus ja napsauta Lähetä.
4. Ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen lähetetään hetken kuluttua viesti.
5. Avaa sähköpostiviesti ja napsauta Luo uusi salasana -painiketta. Linkki vie uudelle internetsivulle, jolla on lomake.
6. Syötä kenttiin uusi salasana ja napsauta Lähetä. Huomaa: Uuden salasanan on oltava vähintään 8 merkkiä pitkä ja sisällettävä yksi kirjain ja yksi numero.
7. Valmis! Voit nyt kirjautua sisään uudella salasanallasi. Saat sähköpostiisi viestin onnistuneesta salasanan vaihdosta.

Voinko muuttaa osoitetietojani?

Voit. Voit määritellä järjestelmään eri osoitteet laskutusta, postia ja tilausten lähetystä varten. Näitä tietoja pääset muokkaamaan kirjautumalla sisään ja napsauttamalla Oma tili . Napsauta sitten Omat osoitteet ja lisää, poista tai muokkaa tietoja.

Miten muutan Amway ConnectID -sähköpostiosoitetta?

1. Kirjaudu sisään tilillesi.
2. Siirry Oma tili -sivulle.
3. Napsauta Kirjautuminen ja turvallisuus.
4. Valitse Muuta kirjautumissähköpostia.
5. Voit muokata sähköpostiosoitettasi tai vaihtaa osoitetta. Tarvitset vain henkilökohtaisessa käytössäsi olevan osoitteen.

Tilaukset

Voinko tehdä alustavia tilauksia ja tallentaa ne?

Voit. Palveluun on kehitetty Toivelista-työkalu, jonka avulla asiakkaat ja ALH:t voivat tehdä alustavia tilauksia ja seurata tilauksiaan. Työkalussa voi valita ja seurata tuotteita, joita mahdollisesti haluat ostaa. Lisäksi saat tiedon, jos jokin valituista tuotteista loppuu varastosta. Voit myös jakaa toivelistasi sosiaalisessa mediassa.
Toinen tapa on jättää tuotteet ostoskoriin, jolloin voit vain seuraavalla kerralla jatkaa tilauksen tekemistä.

Mistä löydän laskuni?

Laskut ovat lähetysvahvistusviestien liitteenä. Voit ladata laskut PDF-tiedostoina myös Oma toimisto -osion kohdasta Tilaustiedot. Oma toimisto -osioon pääset vain kirjautuneena.

Miten palautan tilauksen?

Tilauksen palauttaminen on helppoa.
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry Omat tilaukset -sivun kautta kohtaan Tilaushistoria.
3. Napsauta palautettavan tilauksen vieressä olevaa Tilaustiedot-linkkiä.
4. Napsauta Palauta tämä ja toimi ohjeiden mukaisesti.

Miten saan hyvityksen?

Hyvityksen saat takaisin toimimalla seuraavasti:
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry Tilaushistoria-sivulle.
3. Napsauta hyvitettävän tilauksen vieressä olevaa Tilaustiedot-linkkiä.
4. Napsauta Hyvitä tuote ja toimi ohjeiden mukaisesti.

Tilaukset

Voinko tehdä alustavia tilauksia ja tallentaa ne?

Voit. Palveluun on kehitetty Toivelista-työkalu, jonka avulla asiakkaat ja ALH:t voivat tehdä alustavia tilauksia ja seurata tilauksiaan. Työkalussa voi valita ja seurata tuotteita, joita mahdollisesti haluat ostaa. Lisäksi saat tiedon, jos jokin valituista tuotteista loppuu varastosta. Voit myös jakaa toivelistasi sosiaalisessa mediassa.
Toinen tapa on jättää tuotteet ostoskoriin, jolloin voit vain seuraavalla kerralla jatkaa tilauksen tekemistä.

Mistä löydän laskuni?

Laskut ovat lähetysvahvistusviestien liitteenä. Voit ladata laskut PDF-tiedostoina myös Oma toimisto -osion kohdasta Tilaustiedot. Oma toimisto -osioon pääset vain kirjautuneena.

Miten palautan tilauksen?

Tilauksen palauttaminen on helppoa.
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry Omat tilaukset -sivun kautta kohtaan Tilaushistoria.
3. Napsauta palautettavan tilauksen vieressä olevaa Tilaustiedot-linkkiä.
4. Napsauta Palauta tämä ja toimi ohjeiden mukaisesti.

Miten saan hyvityksen?

Hyvityksen saat takaisin toimimalla seuraavasti:
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry Tilaushistoria-sivulle.
3. Napsauta hyvitettävän tilauksen vieressä olevaa Tilaustiedot-linkkiä.
4. Napsauta Hyvitä tuote ja toimi ohjeiden mukaisesti.

Mistä voin tarkistaa edellisen kuun PA-arvoni?

Kirjaudu ensin sisään. Napsauta sitten Oma toimisto -linkkiä. Voit tarkistaa PA-arvon lukuna, piirakkakaaviona ja kuvaajana.

Miten tarkistan tilaukseni?

Voit tarkastella ja seurata tilauksiasi Oma toimisto -osiossa. Kirjaudu sisään tilillesi ja napsauta Oma toimisto -linkkiä. Napsauta Omat tilaukset -kuvaketta, niin näet viimeisimmät tilauksesi. Luettelon kaikista tilauksistasi näet napsauttamalla Tilaushistoria-linkkiä.

Voinko tarkistaa asiakkaiteni ja alalinjalaisteni saapuvat tilaukset?

Kirjaudu sisään tilillesi ja napsauta Oma toimisto -linkkiä. Napsauta sitten Omat tilaukset -linkkiä ja valitse valikosta kohta Saapuvat tilaukset.

Verkkosivuston selaaminen

En löydä tarvitsemiani tietoja. Mitä voin tehdä?

Sinun on oltava kirjautuneena sisään, jotta voit tarkastella kaikkia saatavilla olevia tietoja. Jos tarvitset apua tietojen löytämiseen, käytä aloitussivun yläosassa olevaa hakutoimintoa.

Mistä löydän tuotetarjoukset ja -kampanjat?

Kun olet kirjautuneena tilillesi, napsauta aloitussivun yläosassa olevaa Parhaat tarjoukset -painiketta ja selaa voimassa olevia tarjouksia ja kampanjoita.

Miten otan yhteyttä asiakaspalveluun?

Jos sinulla on muuta kysyttävää Amwayn liiketoimintamahdollisuudesta ja sen tuotteista, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse 09 7252 2257