Ohjevideot
Tietoa sivustosta

Koe Amway Online

Lataa käyttöoppaita ja tukimateriaalia

Kysymyksiä?

Löydä vastaukset

Näytä lisää Näytä vähemmän

Tutki Amway Online -sivustoa

Opi hyödyntämään Amway-sivustoa liiketoimintasi tehokkaassa hallinnassa.

Rekisteröidy nyt

.

Rekisteröidy Amwayn Liikkeenharjoittajaksi

Rekisteröidy Amwayn Liikkeenharjoittajaksi

Ohjaamme sinut vaihe vaiheelta rekisteröinnin läpi.

Rekisteröidy asiakkaaksi

Rekisteröidy asiakkaaksi

Lue lisää asiakkaaksi rekisteröitymisestä ja ala tehdä verkko-ostoksia!

.

Käyttöoppaat

Liiketoiminnan tuki

Lataa
tiedosto | 820 KB
Liiketoiminnan tuki

Lataa
tiedosto | 860 KB
Liiketoiminnan tuki

Lataa
tiedosto | 413 KB

.

Rekisteröityminen/Sisäänkirjautuminen

Miksi tarvitsen Amway ID -tunnukset?

Amway ID on tapa kirjautua kaikkiin Amwayn digitaalisiin sovelluksiin, kunhan sovellukset on saatu päivitettyä. Tarvitset vain yhden käyttäjätunnuksen ja salasanan Amway Online -sivustoon ja kaikkiin Amway-sovelluksiin kirjautumiseen.

Mikä Amway ID on?

Amway ID on yksilöllinen, uusi käyttäjätunnuksesi kaikkiin Amwayn sovelluksiin. Se korvaa kaikki aiemmin käytössäsi olleet käyttäjätunnukset. Amway ID -käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi, ja siksi tarvitset vain henkilökohtaisessa käytössäsi olevan osoitteen.
Luo Amway ID ja uusi salasana napsauttamalla etusivun oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -kuvaketta ja toimi sivun ohjeiden mukaan.

Korvaako ID Amwayn ALH-numeroni?

Amway ID ei korvaa Amwayn ALH-numeroasi. Amway ID on uniikki sähköpostiosoitteesi, jota tarvitset kirjautuaksesi Amwayn järjestelmiin. Alkuperäinen ALH-numerosi säilyy käytössä.

Pitääkö minun säilyttää vanhat käyttäjätunnukseni?

Päivitämme parhaillamme sivustojamme ja liiketoimintasovelluksiamme ja otamme uutta tekniikkaa käyttöön maailmanlaajuisesti. Jos sinulla on kansainvälistä liiketoimintaa, sinun on muutosprosessin aikana käytettävä "vanhoja" tunnuksiasi niissä maissa ja sovelluksissa (esim. Kiosk), joissa järjestelmiä ei vielä ole päivitetty. Kun päivitykset on saatu tehtyä kaikissa maissa, uudet Amway ID -tunnuksesi ovat ainoat tunnukset, joita tarvitset Amwayn sovelluksiin kirjautumiseen kaikissa maissa.

Miten rekisteröidyn Amwayn Liikkeenharjoittajaksi (ALH)?

Mene aloitussivulle ja napsauta sivun oikeassa yläkulmassa olevaaRekisteröidy-painiketta. Valitse Ryhdy Amwayn Liikkeenharjoittajaksi ja täytä tietosi lomakkeelle. Sopimus on allekirjoitettava, ja sen voi tehdä verkossa sähköisesti.

Miten rekisteröidyn asiakkaaksi?

Asiakkaaksi voi rekisteröityä kahdella tavalla:
1. Aloitussivulla: Klikkaa sivun oikeassa yläkulmassa olevaa Rekisteröidy-linkkiä. Valitse Rekisteröidy Amwayn asiakkaaksi. Täytä tietosi ja seuraa prosessia luodaksesi tilin.
2. Kassalla: Lisää valitsemasi tuotteet ostoskoriin ja siirry kassalle. Maksamisen yhteydessä sinua pyydetään rekisteröitymään asiakkaaksi.

Mikä on kanssahakija tai toinen hakija?

Toinen hakija on henkilö, joka harjoittaa Amway-liiketoiminta kanssasi ja käyttää tilaamiseen samaa Amwayn ALH-tiliä. Toinen hakija on usein perheenjäsen, kuten puoliso. Voit lisätä toisen hakijan ALH:ksi rekisteröitymisen yhteydessä tai myöhemmin Oma tili -sivulla.

Miksi käyttäjätunnukseni eivät toimi?

Sinun on helmikuusta 2018 lähtien käytettävä kirjautumiseen Amway ID -tunnuksia. Käyttäjätunnuksesi on sähköpostiosoitteesi. Mene aloitussivulle ja napsauta sivun oikeassa yläkulmassa olevaa Rekisteröidy-painiketta. Luo Amway ID ja uusi salasana toimimalla ohjeiden mukaan. Tämän jälkeen voit kirjautua sisään ja käyttää tiliäsi.

Oma tili

Miten pääsen kirjautumaan sisään?

Sinun on luotava Amway ID -tunnukset ja käytettävä niitä Amway Online -sivustoon kirjautumisessa. Jos sinulla ei ole Amway ID -tunnuksia, napsauta aloitussivun oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -kuvaketta ja luo tunnukset sivun ohjeiden mukaan.

Mitä teen, jos olen unohtanut salasanani?

Luo salasana alla olevien ohjeiden mukaan.
1. Mene aloitussivulle ja napsauta Kirjaudu sisään sivun oikeassa yläkulmassa. Sinut ohjataan uudelle Amway ID -sivulle.
2. Napsauta Tarvitsetko apua kirjautumisessa? -linkkiä kirjautumislomakkeessa.
3. Klikkaa Tarvitsen uuden salasanan -painiketta.
4. Syötä Amway ID -tunnuksesi (sähköpostiosoite, jolla viimeksi kirjauduit palveluun). Täytä CAPTCHA-tarkistus ja napsauta Lähetä .
5. Ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen lähetetään hetken kuluttua viesti.
6. Avaa sähköpostiviesti ja napsauta Luo uusi salasana -painiketta. Linkki vie uudelle internetsivulle, jolla on lomake.
7. Syötä kenttiin uusi salasana ja napsauta Lähetä. Huomaa : Uuden salasanan on oltava vähintään 8 merkkiä pitkä ja sisällettävä yksi kirjain ja yksi numero.
8. Valmis! Voit nyt kirjautua sisään uudella salasanallasi. Saat sähköpostiisi viestin onnistuneesta salasanan vaihdosta.

Voinko muuttaa osoitetietojani?

Voit. Voit määritellä järjestelmään eri osoitteet laskutusta, postia ja tilausten lähetystä varten. Näitä tietoja pääset muokkaamaan kirjautumalla sisään ja napsauttamalla Oma tili. Napsauta sitten Omat osoitteet ja lisää, poista tai muokkaa tietoja.

Miten muutan Amway ID -sähköpostiosoitetta?

1. Kirjaudu sisään tilillesi.
2. Siirry Käyttäjätili -sivulle.
3. Napsauta Sisäänkirjautuminen ja turvallisuus.
4. Valitse Muuta kirjautumissähköpostia / kirjautumissalasanaa.
5. Vaihda Amway ID.
5. Voit päivittää sähköpostiosoitteesi käyttäen henkilökohtaisessa käytössäsi olevaa osoitetta.

Tilaukset

Ostaminen: pikaopas

1. Valitse hakualue (hyvinvointi, kauneus, koti) tai siirry suoraan hakutoimintoon ja anna tuotteen nimi tai numero.
2. Valitse tuote ja klikkaa Lisää ostoskoriin.
3. Voit jatkaa ostosten tekemistä kunnes kaikki haluamasi tuotteet ovat korissa.
4. Kun olet lisännyt kaikki tuotteet, klikkaa kori auki.
5. Klikkaa sivun alalaidasta Kassa.
6. Valitse tai lisää haluamasi toimitusosoite.
7. Valitse maksutapa.
8. Tarkista ja vahvista tilaus.
9. Saat tilauksen vahvistussähköpostin.

Voinko tehdä alustavia tilauksia ja tallentaa ne?

Voit. Palveluun on kehitetty Toivelista-työkalu, jonka avulla asiakkaat ja ALH:t voivat tehdä alustavia tilauksia ja seurata tilauksiaan. Työkalussa voi valita ja seurata tuotteita, joita mahdollisesti haluat ostaa. Lisäksi saat tiedon, jos jokin valituista tuotteista loppuu varastosta. Voit myös jakaa toivelistasi sosiaalisessa mediassa.
Toinen tapa on jättää tuotteet ostoskoriin, jolloin voit vain seuraavalla kerralla jatkaa tilauksen tekemistä.

Miten luon ostoslistan?

Voit luoda ostoslistan ja lisätä sille tuotteita:
1. Etsi tuote.
2. Klikkaa Lisää ostoslistalle.
3. Mikäli listoja ei ole aiemmin luotu, anna toivelistalle nimi ja klikkaa Lisää ostoslistalle.
4. Mikäli lista on luotu aikaisemmin, valitse toivelista ja klikkaa Lisää ostoslistalle.
Tarkastellaksesi listojen sisältöä ja lisätäksesi ne tilaukseen:
1. Valitse Oma toimisto, Tilaushistoria, Omat listat.
2. Valitse lista, jossa on tuotteet, jotka haluat tilata.
3. Klikkaa Lisää omaan ostoskoriin.

Olen asiakas, voinko tehdä ostoksia verkossa?

Kyllä, voit tilata tuotteita verkossa. Sinun tulee rekisteröityä viedäksesi tilauksen loppuun. Voit tehdä sen kahdella tapaa:
1. Aloitussivulla: Klikkaa Rekisteröidy oikealla yläkulmassa ja valitse vaihtoehto Rekisteröidy Amwayn asiakkaaksi.
2. Kassalla: Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin ja jatka Kassalle. sinua pyydetään rekisteröitymään osana maksuprosessia.
Voit myös tilata tuotteita suoraan ALH:ltasi ilman nettitilausta.

Mistä löydän laskuni?

Laskut/kuitit ovat liitteenä toimitusvahvistusähköpostissa. Voit myös ladata PDF-version laskuistasi Tilauksen tiedot osiossa Oma toimisto ssa. Huomaathan, että Oma toimisto on saatavilla vain kirjautumisen jälkeen.

Miten palautan tilauksen?

Tilauksen palauttaminen on helppoa.
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry ylämenusta Tilaushistoria-osioon.
3. Etsi tilaus, jonka haluat palauttaa ja klikkaa Tilauksen tiedot. Napsauta palautettavan tilauksen vieressä olevaa Tilaustiedot-linkkiä.
4. Klikkaa Palauta ja seuraa ohjeita.

Miten saan hyvityksen?

Saat hyvityksen toimimalla seuraavasti:
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry Tilaushistoria-sivulle.
3. Etsi tilaus, josta haluat hyvityksen ja klikkaa Tilauksen tiedot.
4. Valitse tuotteet, jotka haluat palauttaa.
5. Valitse toivomasi hyvitystapa pudotuslistasta (tässä voit valita korvaavan tuotteen rahapalautuksen sijaan).
6. Jos valitset pankkisiirron, valitse kohdetili tallennetuista tileistä tai anna uudet tilitiedot.
7. Hyväksy palautusehdot tuotteiden vaihdosta.

Voinko seurata tilaustani?

Kyllä voit, katso lisätietoja usein kysyttyjen kysymysten kohdasta Toimitusvaihtoehdot ja pakettien seuranta.

Voinko poistaa tuotteita tilauksestani?

Kyllä, voit lisätä tuotteita ostoskoriin ja poistaa niitä niin kauan kuin et ole vahvistanut tilausta.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Jos tilauksesi on tarkistettu ja vahvistettu, kysy paikalliselta asiakaspalveluosastolta neuvoja peruutuksen käsittelemiseksi.

Mitä pitäisi tehdä, jos saan virheellisen tuotteen, tuote puuttuu tai tuotteita on liikaa?

Paketit poimitaan osittain automaattisesti ja osittain käsin. Virheitä valitettavasti sattuu. Jos tilauksessasi on virhe, ota yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla asiakasplaveluun, jotta se voi tutkia tilannetta.

Mitä pitäisi tehdä, jos saan vahingoittuneen tuotteen/tilauksen?

Tuotteet ja paketit voivat valitettavasti vahingoittua kuljetuksen aikana. Pidä tilanteen asianmukaista tutkimista varten mielessä seuraavat seikat, joista on paljon hyötyä asian käsittelemisessä paikallisen kuljetusyrityksen kanssa:
  • Jos pakkauksessa on näkyvä vaurio, merkitse se asiakirjaan/laitteeseen, kun kuittaat paketin.
  • Huomaa, että jos mikään tuote ei ole vahingoittunut, on hyvin valitettavaa, että kuljetuspakkaus on vahingoittunut. Tämä on kuitenkin yksi kuljetuspakkauksen tarkoituksista: suojella kuljetettavia tuotteita.
  • Kuljetuspakkauksesta kannattaa ottaa selkeä kuva ja liittää se yhteydenpitoon asiakaspalveluyhteyshenkilön kanssa.
  • Jos jokin tuote on vahingoittunut, liitä mukaan myös kuva laatikon sisällöstä, jotta näemme selvästi, miten sisältö on vastaanotettu. Voit liittää sen mukaan myös asiakaspalveluyhteyshenkilölle lähettämääsi sähköpostiin.
  • Ilmoitus on aikaherkkä, ilmoita löytösi 7 kalenteripäivän kuluessa asiakaspalveluyhteyshenkilöll

Tilaukset

Ostaminen: pikaopas

1. Valitse hakualue (hyvinvointi, kauneus, koti) tai siirry suoraan hakutoimintoon ja anna tuotteen nimi tai numero.
2. Valitse tuote ja klikkaa Lisää ostoskoriin.
3. Voit jatkaa ostosten tekemistä kunnes kaikki haluamasi tuotteet ovat korissa.
4. Kun olet lisännyt kaikki tuotteet, klikkaa kori auki.
5. Klikkaa sivun alalaidasta Kassa.
6. Valitse tai lisää haluamasi toimitusosoite.
7. Valitse maksutapa.
8. Tarkista ja vahvista tilaus.
9. Saat tilauksen vahvistussähköpostin.

Voinko tehdä alustavia tilauksia ja tallentaa ne?

Voit. Palveluun on kehitetty Toivelista-työkalu, jonka avulla asiakkaat ja ALH:t voivat tehdä alustavia tilauksia ja seurata tilauksiaan. Työkalussa voi valita ja seurata tuotteita, joita mahdollisesti haluat ostaa. Lisäksi saat tiedon, jos jokin valituista tuotteista loppuu varastosta. Voit myös jakaa toivelistasi sosiaalisessa mediassa.
Toinen tapa on jättää tuotteet ostoskoriin, jolloin voit vain seuraavalla kerralla jatkaa tilauksen tekemistä.

Miten luon ostoslistan?

Voit luoda ostoslistan ja lisätä sille tuotteita:
1. Etsi tuote.
2. Klikkaa Lisää ostoslistalle.
3. Mikäli listoja ei ole aiemmin luotu, anna toivelistalle nimi ja klikkaa Lisää ostoslistalle.
4. Mikäli lista on luotu aikaisemmin, valitse toivelista ja klikkaa Lisää ostoslistalle.
Tarkastellaksesi listojen sisältöä ja lisätäksesi ne tilaukseen:
1. Valitse Oma toimisto, Tilaushistoria, Omat listat.
2. Valitse lista, jossa on tuotteet, jotka haluat tilata.
3. Klikkaa Lisää omaan ostoskoriin.

Mistä löydän laskuni?

Laskut/kuitit ovat liitteenä toimitusvahvistusähköpostissa. Voit myös ladata PDF-version laskuistasi Tilauksen tiedot osiossa Oma toimisto ssa. Huomaathan, että Oma toimisto on saatavilla vain kirjautumisen jälkeen.

Miten palautan tilauksen?

Tilauksen palauttaminen on helppoa.
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry ylämenusta Tilaushistoria-osioon.
3. Etsi tilaus, jonka haluat palauttaa ja klikkaa Tilauksen tiedot. Napsauta palautettavan tilauksen vieressä olevaa Tilaustiedot-linkkiä.
4. Klikkaa Palauta ja seuraa ohjeita.

Miten saan hyvityksen?

Saat hyvityksen toimimalla seuraavasti:
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry Tilaushistoria-sivulle.
3. Etsi tilaus, josta haluat hyvityksen ja klikkaa Tilauksen tiedot.
4. Valitse tuotteet, jotka haluat palauttaa.
5. Valitse toivomasi hyvitystapa pudotuslistasta (tässä voit valita korvaavan tuotteen rahapalautuksen sijaan).
6. Jos valitset pankkisiirron, valitse kohdetili tallennetuista tileistä tai anna uudet tilitiedot.
7. Hyväksy palautusehdot tuotteiden vaihdosta.

Mistä voin tarkistaa edellisen kuun PA-arvoni?

Kirjaudu ensin sisään. Napsauta sitten Oma toimisto. Oma toimisto -sivulla näet kuluvan kuukauden PA-tilanteen. Voit vaihtaa halutessasi kuukautta. Voit katsastella PA-arvoa piirakkakaaviona ja kuvaajana.

Miten tarkistan tilaukseni?

Voit tarkastella ja seurata tilauksiasi Tilaushistoria-osiossa. Kirjaudu sisään tilillesi ja napsauta Oma toimisto -linkkiä. Sen jälkeen valitse Tilaushistoria ylämenusta katsastellaksesi listaa tilauksistasi.

Voinko tarkistaa alalinjalaisteni saapuvat tilaukset?

Kirjaudu sisään tilillesi ja napsauta Oma toimisto -linkkiä. Mene sivun Tilaukset-kohtaan ja klikkaa Tilaukset. Valitse Saapuvat tilaukset.

Voinko seurata tilaustani?

Kyllä voit, katso lisätietoja usein kysyttyjen kysymysten kohdasta Toimitusvaihtoehdot ja pakettien seuranta.

Voinko poistaa tuotteita tilauksestani?

Kyllä, voit lisätä tuotteita ostoskoriin ja poistaa niitä niin kauan kuin et ole vahvistanut tilausta.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Jos tilauksesi on tarkistettu ja vahvistettu, kysy paikalliselta asiakaspalveluosastolta neuvoja peruutuksen käsittelemiseksi.

Mitä pitäisi tehdä, jos saan virheellisen tuotteen, tuote puuttuu tai tuotteita on liikaa?

Paketit poimitaan osittain automaattisesti ja osittain käsin. Virheitä valitettavasti sattuu. Jos tilauksessasi on virhe, ota yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla asiakasplaveluun, jotta se voi tutkia tilannetta.

Mitä pitäisi tehdä, jos saan vahingoittuneen tuotteen/tilauksen?

Tuotteet ja paketit voivat valitettavasti vahingoittua kuljetuksen aikana. Pidä tilanteen asianmukaista tutkimista varten mielessä seuraavat seikat, joista on paljon hyötyä asian käsittelemisessä paikallisen kuljetusyrityksen kanssa:
– Jos pakkauksessa on näkyvä vaurio, merkitse se asiakirjaan/laitteeseen, kun kuittaat paketin.
– Huomaa, että jos mikään tuote ei ole vahingoittunut, on hyvin valitettavaa, että kuljetuspakkaus on vahingoittunut. Tämä on kuitenkin yksi kuljetuspakkauksen tarkoituksista: suojella kuljetettavia tuotteita.
– Kuljetuspakkauksesta kannattaa ottaa selkeä kuva ja liittää se yhteydenpitoon asiakaspalveluyhteyshenkilön kanssa.
– Jos jokin tuote on vahingoittunut, liitä mukaan myös kuva laatikon sisällöstä, jotta näemme selvästi, miten sisältö on vastaanotettu. Voit liittää sen mukaan myös asiakaspalveluyhteyshenkilölle lähettämääsi sähköpostiin.
– Ilmoitus on aikaherkkä, ilmoita löytösi 7 kalenteripäivän kuluessa asiakaspalveluyhteyshenkilöll

Verkkosivuston selaaminen

En löydä tarvitsemiani tietoja. Mitä voin tehdä?

Sinun on oltava kirjautuneena sisään, jotta voit tarkastella kaikkia saatavilla olevia tietoja. Jos tarvitset apua tietojen löytämiseen, käytä aloitussivun yläosassa olevaa hakutoimintoa.

Mistä löydän tuotetarjoukset ja -kampanjat?

Kun olet kirjautuneena tilillesi, napsauta aloitussivun yläosassa olevaa Tarjoukset-kohtaa ja selaa voimassa olevia tarjouksia ja kampanjoita.

Miten otan yhteyttä Amwayn asiakaspalveluun?

Jos sinulla on muuta kysyttävää Amwayn liiketoimintamahdollisuudesta ja sen tuotteista, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse amway_suomi@amway.com tai puhelimitse 09 7252 2257

Toimitusvaihtoehdot ja pakettien seuranta

Mihin tilaukseni voidaan toimittaa?

Se voidaan lähettää valitsemaasi osoitteeseen (koti, työ tms. – ei koskaan postilokeroon), tai se voidaan lähettää suoraan toiselle ALH:lle

Voiko toimitusmaa/-alue olla eri kuin ostomaa/-alue?

Ei. Toimitusmaan/-alueen täytyy aina olla sama maa/alue, jossa osto tehtiin.

Miten pitkään tilauksen toimitus kestää?

Palvelu Tilausaika Toimitusaika
Toimitus kotiin <10.00 3-5 työpäivää
Toimitus kotiin > 10.00 4–6 työpäivää
Toimituspiste <10.00 3-5 työpäivää
Toimituspiste > 10.00 4–6 työpäivää
PS. Tilaus luovutetaan varastolle käsiteltäväksi heti, kun se on maksettu ja vahvistettu. Huomaa, että kun tilaus on osa ryhmätilausta, toimitusprosessi käynnistyy vasta, kun koko ryhmätilaus on maksettu ja vahvistettu.
Tilausvahvistuksen saatuasi, ylläolevat toimitusajat ovat voimassa.

Miten tilausta voi seurata?

Kun tilaus on lähetetty varastolta, Track & Trace näyttää, että Posti on vastaanottanut sähköisen ilmoituksen.

Miten paketin seuranta toimii?

Tilauksia/paketteja voi seurata usealla tavalla.
  1. voit etsiä seurantanumerot tilaushistorian yleiskuvauksesta. Kun napsautat paketin numeroa, sinut ohjataan PostiNordin seurantasivustolle. Uusin tila löytyy sieltä.
  2. kun saat tilauksen lähetysvahvistuksen sähköpostitse, sisältää sekin pakettien numerot ja suoran linkin PostNordin seurantasivustolle.
  3. PostNord ilmoittaa sähköpostilla ja/tai, tekstiviestillä pakettien tilapäivityksistä.
Voit seurata tilauksiasi myös PostNordin sovelluksella.Voit ladata sovelluksen Google Play Storesta tai AppStoresta.

Voiko pakettien toimituksen kulkua muuttaa?

Kyllä; toisaalta voit reagoida interaktiivisesti toimitukseen ja toisaalta Posti ottaa sinuun yhteyttä tilauksesi toimitusta koskien 1 tai 2 työpäivän kuluessa.
  • Ehdotetun toimituspäivän muutos
  • Ohjaa toimitus noutopisteeseen
  • Toimitusosoitteen muutos

Mikä Toimitus kotiin -prosessi on?

Jos olet valinnut toimituksen kotiin, lähetämme sinulle vahvistukseksi sähköpostin siitä, että tuotteesi on lähetetty (kun tilauksesi lähtee varastolta), mukaan lukien seurantanumero (ja linkki kuljetusyrityksen www-sivulle). Lopuksi kuljetusyritys ilmoittaa sinulle toimituksesta testiviestillä tai sähköpostilla.

Mikä Lähetä toiselle ALH:lle -prosessi on?

Tämä prosessi on samanlainen kuin normaali Toimitus kotiin -prosessi, mutta olet valinnut eri vastaanottajan.
Järjestelmämme eivät aina salli viestin lähettämistä tälle toiselle vastaanottajalle, joten voi käydä niin, että sinä saat sähköposti-/tekstiviestipäivitykset Amwayltä ja valitulta kuljetusyritykseltä.
Vastaanottajan pitämiseksi ajan tasalla on suositeltavaa välittää hänelle tarvittavat seurantatiedot sujuvaa toimitusta varten.

Mikä Toimitus noutopisteeseen -prosessi on?

Jos olet valinnut toimituksen noutopisteeseen (joko kassalla tai toimitusvaihtoehdoista), saat Postilta tekstiviestin tai sähköpostin, kun paketit ovat noudettavissa. Paketteja säilytetään noutopisteessä 14 kalenteripäivää, ennen kuin ne palautetaan Amwayn varastoon. Kun menet noutamaan pakettejasi, sinua voidaan pyytää esittämään henkilötodistus, jotta varmistetaan, että pakettiin merkitty vastaanottajan nimi on sama kuin pakettia noutavan henkilön.

Maksutavat

Suoraveloitus

Suomessa maksuvaihtoehdot on luottokortti, paypal ja pankkisiirto, ei suoraveloitus

Luottokortti

Maksu suoritetaan Amway Online -palveluun rekisteröidyllä luottokortilla. Voit muuttaa korttitietoja Omat luottokortit -osiossa.
Amway hyväksyy seuraavat luottokortit: Visa®, MasterCard®.

Palautustuki

Veloitetaanko tuotteiden palauttamisesta?

Ei, Amway maksaa palautuskulut. Toimitamme kuljetustarran, jota voidaan käyttää palautuskuljetukseen.

Miten palautus tehdään?

Tilauksen palauttaminen on helppoa.
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry Omat tilaukset -sivun kautta kohtaan Tilaushistoria.
3. Napsauta palautettavan tilauksen vieressä olevaa Tilaustiedot-linkkiä.
4. Napsauta Palauta tämä ja toimi ohjeiden mukaisesti.

Mistä kuitti/lasku löytyy?

Laskut ovat lähetysvahvistusviestien liitteenä. Voit ladata laskut PDF-tiedostoina myös Oma toimisto -osion kohdasta Tilaustiedot. Oma toimisto -osioon pääset vain kirjautuneena.

Mitä tapahtuu, jos päätän sittenkin pitää tuotteen?

Jos aloitit palautusprosessin ja haluat silti pitää tuotteen. Soita/lähetä sähköpostia paikalliseen asiakaspalveluun, joka voi peruuttaa palautuksen.

Milloin palautuksen hyvitys maksetaan?

Kun olet saanut kuljetustarran ja luovuttanut palautuksen Postille, sen saapuminen Postin pääkeskukseen kestää noin 1–3 työpäivää. Kaikki Suomen palautukset kootaan tänne, ja 3 kertaa kuukaudessa maanantaisin ne lähetetään takaisin varastoomme Puolassa. Tässä prosessissa voit odottaa hyvitystä 5–15 työpäivän kuluessa.

Huomaa: Palautukset, jotka on vastaanotettu ja käsitelty ennen kuukauden 26. päivää, otetaan mukaan kuluvan kuukauden bonuskatsaukseen. Sen jälkeen suoritus otetaan mukaan seuraavassa kuussa.