Tutki Amway Online -sivustoa

Opi hyödyntämään Amway-sivustoa liiketoimintasi tehokkaassa hallinnassa.

Rekisteröidy nyt

Kirjaudu uudelle verkkosivustolle

Kuinka kirjautua, mitä tietoja tulee antaa - ja mitä tehdä jos olet unohtanut tunnuksesi.

Tilauksen tekeminen ja palauttaminen

Katso kuinka Amway-tuotteiden tilaaminen verkosta antaa sinulle enemmän valinnanvaraa ja joustavuutta.

Näytä lisää Näytä vähemmän

.

.

.

Rekisteröityminen/Sisäänkirjautuminen

Miksi tarvitsen Amway ID -tunnukset?
Amway ID on tapa kirjautua kaikkiin Amwayn digitaalisiin sovelluksiin, kunhan sovellukset on saatu päivitettyä. Tarvitset vain yhden käyttäjätunnuksen ja salasanan Amway Online -sivustoon ja kaikkiin Amway-sovelluksiin kirjautumiseen.
Mikä Amway ID on?
Amway ID on yksilöllinen, uusi käyttäjätunnuksesi kaikkiin Amwayn sovelluksiin. Se korvaa kaikki aiemmin käytössäsi olleet käyttäjätunnukset. Amway ID -käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi, ja siksi tarvitset vain henkilökohtaisessa käytössäsi olevan osoitteen.
Luo Amway ID ja uusi salasana napsauttamalla etusivun oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -kuvaketta ja toimi sivun ohjeiden mukaan.
Korvaako ID Amwayn ALH-numeroni?
Amway ID ei korvaa Amwayn ALH-numeroasi. Amway ID on uniikki sähköpostiosoitteesi, jota tarvitset kirjautuaksesi Amwayn järjestelmiin. Alkuperäinen ALH-numerosi säilyy käytössä.
Pitääkö minun säilyttää vanhat käyttäjätunnukseni?
Päivitämme parhaillamme sivustojamme ja liiketoimintasovelluksiamme ja otamme uutta tekniikkaa käyttöön maailmanlaajuisesti. Jos sinulla on kansainvälistä liiketoimintaa, sinun on muutosprosessin aikana käytettävä "vanhoja" tunnuksiasi niissä maissa ja sovelluksissa (esim. Kiosk), joissa järjestelmiä ei vielä ole päivitetty. Kun päivitykset on saatu tehtyä kaikissa maissa, uudet Amway ID -tunnuksesi ovat ainoat tunnukset, joita tarvitset Amwayn sovelluksiin kirjautumiseen kaikissa maissa.
Miten rekisteröidyn Amwayn Liikkeenharjoittajaksi (ALH)?
  1. Napsauta Amwayn kotisivulla Rekisteröidy.
  2. Valitse Liity Amwayn Liikkeenharjoittajaksi.
  3. Syötä tietosi verkkolomakkeeseen.
  4. Luo salasana ja vahvista sähköpostiosoitteesi.
  5. Onnittelut, olet juuri perustanut Amway-tilisi!
  6. Nyt sinulla on 30 päivää aikaa suorittaa rekisteröityminen loppuun.
  7. Täytä vain henkilötietosi, lähetä asiakirjasi ja maksa rekisteröintimaksu.
  8. Sopimusasiakirjoja ei tarvitse allekirjoittaa sähköisesti rekisteröitymisen aikana. Sen sijaan voit hyväksyä Amway sopimusehdot yksinkertaisesti laittamalla rastin ruutuun.
  9. Jos et viimeistele rekisteröitymisprosessia ensimmäisen 30 päivän kuluessa, hakemuksesi poistetaan automaattisesti.
  10. Huomaa: Jos asiakas haluaa päivittää ALH:ksi, hän voi päivittää tilinsä verkossa ilman rekisteröitymistä uudelleen ALH:ksi.
     
Miten rekisteröidyn asiakkaaksi?
Asiakkaaksi voi rekisteröityä kahdella tavalla:
1. Aloitussivulla: Klikkaa sivun oikeassa yläkulmassa olevaa Rekisteröidy-linkkiä. Valitse Rekisteröidy Amwayn asiakkaaksi. Täytä tietosi ja seuraa prosessia luodaksesi tilin.
2. Kassalla: Lisää valitsemasi tuotteet ostoskoriin ja siirry kassalle. Maksamisen yhteydessä sinua pyydetään rekisteröitymään asiakkaaksi.
Mikä on kanssahakija tai toinen hakija?
Toinen hakija on henkilö, joka harjoittaa Amway-liiketoiminta kanssasi ja käyttää tilaamiseen samaa Amwayn ALH-tiliä. Toinen hakija on usein perheenjäsen, kuten puoliso. Voit lisätä toisen hakijan ALH:ksi rekisteröitymisen yhteydessä tai myöhemmin Oma tili -sivulla.
Miksi käyttäjätunnukseni eivät toimi?
Sinun on helmikuusta 2018 lähtien käytettävä kirjautumiseen Amway ID -tunnuksia. Käyttäjätunnuksesi on sähköpostiosoitteesi. Mene aloitussivulle ja napsauta sivun oikeassa yläkulmassa olevaa Rekisteröidy-painiketta. Luo Amway ID ja uusi salasana toimimalla ohjeiden mukaan. Tämän jälkeen voit kirjautua sisään ja käyttää tiliäsi.

Oma tili

Miten pääsen kirjautumaan sisään?
Sinun on luotava Amway ID -tunnukset ja käytettävä niitä Amway Online -sivustoon kirjautumisessa. Jos sinulla ei ole Amway ID -tunnuksia, napsauta aloitussivun oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -kuvaketta ja luo tunnukset sivun ohjeiden mukaan.
Mitä teen, jos olen unohtanut salasanani?
Luo salasana alla olevien ohjeiden mukaan.
1. Mene aloitussivulle ja napsauta Kirjaudu sisään sivun oikeassa yläkulmassa. Sinut ohjataan uudelle Amway ID -sivulle.
2. Napsauta Tarvitsetko apua kirjautumisessa? -linkkiä kirjautumislomakkeessa.
3. Klikkaa Tarvitsen uuden salasanan -painiketta.
4. Syötä Amway ID -tunnuksesi (sähköpostiosoite, jolla viimeksi kirjauduit palveluun). Täytä CAPTCHA-tarkistus ja napsauta Lähetä .
5. Ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen lähetetään hetken kuluttua viesti.
6. Avaa sähköpostiviesti ja napsauta Luo uusi salasana -painiketta. Linkki vie uudelle internetsivulle, jolla on lomake.
7. Syötä kenttiin uusi salasana ja napsauta Lähetä. Huomaa : Uuden salasanan on oltava vähintään 8 merkkiä pitkä ja sisällettävä yksi kirjain ja yksi numero.
8. Valmis! Voit nyt kirjautua sisään uudella salasanallasi. Saat sähköpostiisi viestin onnistuneesta salasanan vaihdosta.
Voinko muuttaa osoitetietojani?
Voit. Voit määritellä järjestelmään eri osoitteet laskutusta, postia ja tilausten lähetystä varten. Näitä tietoja pääset muokkaamaan kirjautumalla sisään ja napsauttamalla Oma tili. Napsauta sitten Omat osoitteet ja lisää, poista tai muokkaa tietoja.
Miten muutan Amway ID -sähköpostiosoitetta?
1. Kirjaudu sisään tilillesi.
2. Siirry Käyttäjätili -sivulle.
3. Napsauta Sisäänkirjautuminen ja turvallisuus.
4. Valitse Muuta kirjautumissähköpostia / kirjautumissalasanaa.
5. Vaihda Amway ID.
5. Voit päivittää sähköpostiosoitteesi käyttäen henkilökohtaisessa käytössäsi olevaa osoitetta.

Tilaukset

Voinko tehdä alustavia tilauksia ja tallentaa ne?
Voit. Palveluun on kehitetty Toivelista-työkalu, jonka avulla asiakkaat ja ALH:t voivat tehdä alustavia tilauksia ja seurata tilauksiaan. Työkalussa voi valita ja seurata tuotteita, joita mahdollisesti haluat ostaa. Lisäksi saat tiedon, jos jokin valituista tuotteista loppuu varastosta. Voit myös jakaa toivelistasi sosiaalisessa mediassa.
Toinen tapa on jättää tuotteet ostoskoriin, jolloin voit vain seuraavalla kerralla jatkaa tilauksen tekemistä.
Mistä löydän laskuni?
Laskut/kuitit ovat liitteenä toimitusvahvistusähköpostissa. Voit myös ladata PDF-version laskuistasi Tilauksen tiedot osiossa Oma toimisto ssa. Huomaathan, että Oma toimisto on saatavilla vain kirjautumisen jälkeen.
Miten palautan tilauksen?
Tilauksen palauttaminen on helppoa.
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry ylämenusta Tilaushistoria-osioon.
3. Etsi tilaus, jonka haluat palauttaa ja klikkaa Tilauksen tiedot. Napsauta palautettavan tilauksen vieressä olevaa Tilaustiedot-linkkiä.
4. Klikkaa Palauta ja seuraa ohjeita.
Miten saan hyvityksen?
Saat hyvityksen toimimalla seuraavasti:
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry Tilaushistoria-sivulle.
3. Etsi tilaus, josta haluat hyvityksen ja klikkaa Tilauksen tiedot.
4. Valitse tuotteet, jotka haluat palauttaa.
5. Valitse toivomasi hyvitystapa pudotuslistasta (tässä voit valita korvaavan tuotteen rahapalautuksen sijaan).
6. Jos valitset pankkisiirron, valitse kohdetili tallennetuista tileistä tai anna uudet tilitiedot.
7. Hyväksy palautusehdot tuotteiden vaihdosta.

Tilaukset

Voinko tehdä alustavia tilauksia ja tallentaa ne?
Voit. Palveluun on kehitetty Toivelista-työkalu, jonka avulla asiakkaat ja ALH:t voivat tehdä alustavia tilauksia ja seurata tilauksiaan. Työkalussa voi valita ja seurata tuotteita, joita mahdollisesti haluat ostaa. Lisäksi saat tiedon, jos jokin valituista tuotteista loppuu varastosta. Voit myös jakaa toivelistasi sosiaalisessa mediassa.
Toinen tapa on jättää tuotteet ostoskoriin, jolloin voit vain seuraavalla kerralla jatkaa tilauksen tekemistä.
Mistä löydän laskuni?
Laskut/kuitit ovat liitteenä toimitusvahvistusähköpostissa. Voit myös ladata PDF-version laskuistasi Tilauksen tiedot osiossa Oma toimisto ssa. Huomaathan, että Oma toimisto on saatavilla vain kirjautumisen jälkeen.
Miten palautan tilauksen?
Tilauksen palauttaminen on helppoa.
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry ylämenusta Tilaushistoria-osioon.
3. Etsi tilaus, jonka haluat palauttaa ja klikkaa Tilauksen tiedot. Napsauta palautettavan tilauksen vieressä olevaa Tilaustiedot-linkkiä.
4. Klikkaa Palauta ja seuraa ohjeita.
Miten saan hyvityksen?
Saat hyvityksen toimimalla seuraavasti:
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry Tilaushistoria-sivulle.
3. Etsi tilaus, josta haluat hyvityksen ja klikkaa Tilauksen tiedot.
4. Valitse tuotteet, jotka haluat palauttaa.
5. Valitse toivomasi hyvitystapa pudotuslistasta (tässä voit valita korvaavan tuotteen rahapalautuksen sijaan).
6. Jos valitset pankkisiirron, valitse kohdetili tallennetuista tileistä tai anna uudet tilitiedot.
7. Hyväksy palautusehdot tuotteiden vaihdosta.
Mistä voin tarkistaa edellisen kuun PA-arvoni?
Kirjaudu ensin sisään. Napsauta sitten Oma toimisto. Oma toimisto -sivulla näet kuluvan kuukauden PA-tilanteen. Voit vaihtaa halutessasi kuukautta. Voit katsastella PA-arvoa piirakkakaaviona ja kuvaajana.
Miten tarkistan tilaukseni?
Voit tarkastella ja seurata tilauksiasi Tilaushistoria-osiossa. Kirjaudu sisään tilillesi ja napsauta Oma toimisto -linkkiä. Sen jälkeen valitse Tilaushistoria ylämenusta katsastellaksesi listaa tilauksistasi.
Voinko tarkistaa alalinjalaisteni saapuvat tilaukset?
Kirjaudu sisään tilillesi ja napsauta Oma toimisto -linkkiä. Mene sivun Tilaukset-kohtaan ja klikkaa Tilaukset. Valitse Saapuvat tilaukset.

Verkkosivuston selaaminen

En löydä tarvitsemiani tietoja. Mitä voin tehdä?
Sinun on oltava kirjautuneena sisään, jotta voit tarkastella kaikkia saatavilla olevia tietoja. Jos tarvitset apua tietojen löytämiseen, käytä aloitussivun yläosassa olevaa hakutoimintoa.
Mistä löydän tuotetarjoukset ja -kampanjat?
Kun olet kirjautuneena tilillesi, napsauta aloitussivun yläosassa olevaa Tarjoukset-kohtaa ja selaa voimassa olevia tarjouksia ja kampanjoita.
Miten otan yhteyttä Amwayn asiakaspalveluun?
Jos sinulla on muuta kysyttävää Amwayn liiketoimintamahdollisuudesta ja sen tuotteista, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse amway_suomi@amway.com tai puhelimitse 09 7252 2257

Toimitusvaihtoehdot ja pakettien seuranta

Mihin tilaukseni voidaan toimittaa?
Se voidaan lähettää valitsemaasi osoitteeseen (koti, työ tms. – ei koskaan postilokeroon), tai se voidaan lähettää suoraan toiselle ALH:lle

Maksutavat

Suoraveloitus
Suomessa maksuvaihtoehdot on luottokortti, paypal ja pankkisiirto, ei suoraveloitus
Luottokortti
Maksu suoritetaan Amway Online -palveluun rekisteröidyllä luottokortilla. Voit muuttaa korttitietoja Omat luottokortit -osiossa.
Amway hyväksyy seuraavat luottokortit: Visa®, MasterCard®.

Palautustuki

Veloitetaanko tuotteiden palauttamisesta?
Ei, Amway maksaa palautuskulut. Toimitamme kuljetustarran, jota voidaan käyttää palautuskuljetukseen.