.
Tutki Amway Online -sivustoa
Opi hyödyntämään Amway-sivustoa liiketoimintasi tehokkaassa hallinnassa.
ALH:ksi rekisteröityminen
Kaikki mitä sinun tarvitsee tietää kuinka rekisteröityä Amwayn Liikkeenharjoittajaksi
Tue asiakasta rekisteröitymisessä
Tutustu helppoon rekisteröintiprosessiin, jotta voit auttaa prospektejasi.
Kirjaudu uudelle verkkosivustolle
Kuinka kirjautua, mitä tietoja tulee antaa - ja mitä tehdä jos olet unohtanut tunnuksesi.
Tilauksen tekeminen ja palauttaminen
Katso kuinka Amway-tuotteiden tilaaminen verkosta antaa sinulle enemmän valinnanvaraa ja joustavuutta.
.
.
Rekisteröityminen/Sisäänkirjautuminen
Oma tili
Tilaukset
Paketit poimitaan osittain automaattisesti ja osittain käsin. Virheitä valitettavasti sattuu. Jos tilauksessasi on virhe, ota yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla asiakaspalveluun, jotta se voi tutkia tilannetta.
- Jos pakkauksessa on näkyvä vaurio, merkitse se asiakirjaan/laitteeseen, kun kuittaat paketin.
- Huomaa, että jos mikään tuote ei ole vahingoittunut, on hyvin valitettavaa, että kuljetuspakkaus on vahingoittunut. Tämä on kuitenkin yksi kuljetuspakkauksen tarkoituksista: suojella kuljetettavia tuotteita.
- Kuljetuspakkauksesta kannattaa ottaa selkeä kuva ja liittää se yhteydenpitoon asiakaspalveluyhteyshenkilön kanssa.
- Jos jokin tuote on vahingoittunut, liitä mukaan myös kuva laatikon sisällöstä, jotta näemme selvästi, miten sisältö on vastaanotettu. Voit liittää sen mukaan myös asiakaspalveluyhteyshenkilölle lähettämääsi sähköpostiin.
- Ilmoitus on aikaherkkä, ilmoita löytösi 7 kalenteripäivän kuluessa asiakaspalveluyhteyshenkilöll
Tilaukset
Verkkosivuston selaaminen
Toimitusvaihtoehdot ja pakettien seuranta
Toimitus kotiin <10.00 3-5 työpäivää
Toimitus kotiin > 10.00 4–6 työpäivää
Toimituspiste <10.00 3-5 työpäivää
Toimituspiste > 10.00 4–6 työpäivää
PS. Tilaus luovutetaan varastolle käsiteltäväksi heti, kun se on maksettu ja vahvistettu. Huomaa, että kun tilaus on osa ryhmätilausta, toimitusprosessi käynnistyy vasta, kun koko ryhmätilaus on maksettu ja vahvistettu.
Tilausvahvistuksen saatuasi, ylläolevat toimitusajat ovat voimassa.
- voit etsiä seurantanumerot tilaushistorian yleiskuvauksesta. Kun napsautat paketin numeroa, sinut ohjataan PostiNordin seurantasivustolle. Uusin tila löytyy sieltä.
- kun saat tilauksen lähetysvahvistuksen sähköpostitse, sisältää sekin pakettien numerot ja suoran linkin PostNordin seurantasivustolle.
- PostNord ilmoittaa sähköpostilla ja/tai, tekstiviestillä pakettien tilapäivityksistä.
- Ehdotetun toimituspäivän muutos
- Ohjaa toimitus noutopisteeseen
- Toimitusosoitteen muutos
Järjestelmämme eivät aina salli viestin lähettämistä tälle toiselle vastaanottajalle, joten voi käydä niin, että sinä saat sähköposti-/tekstiviestipäivitykset Amwayltä ja valitulta kuljetusyritykseltä.
Vastaanottajan pitämiseksi ajan tasalla on suositeltavaa välittää hänelle tarvittavat seurantatiedot sujuvaa toimitusta varten.
Maksutavat
Amway hyväksyy seuraavat luottokortit: Visa®, MasterCard®.
Palautustuki
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry Omat tilaukset -sivun kautta kohtaan Tilaushistoria.
3. Napsauta palautettavan tilauksen vieressä olevaa Tilaustiedot-linkkiä.
4. Napsauta Palauta tämä ja toimi ohjeiden mukaisesti.
Jos päätät lopulta pitää tuotteen, peruuta palautus Palautustiedot-kohdasta. Palautukset löytyvät Tilaushistoriasta ja Omat palautukset -kohdasta.
Kun olet saanut luovuttanut palautuksen Postille, sen saapuminen Postin pääkeskukseen kestää noin 1–3 työpäivää. Kaikki Suomen palautukset kootaan tänne, ja 3 kertaa kuukaudessa maanantaisin ne lähetetään takaisin varastoomme Puolassa. Tässä prosessissa voit odottaa hyvitystä 5–15 työpäivän kuluessa.
Huomaa: Palautukset, jotka on vastaanotettu ja käsitelty ennen kuukauden 26. päivää, otetaan mukaan kuluvan kuukauden bonuskatsaukseen. Sen jälkeen suoritus otetaan mukaan seuraavassa kuussa.