AMWAYN MYYNTI- JA MARKKINOINTISUUNNITELMA

Amwayn Myynti - ja markkinointisuunnitelma heijastelee edelleen Amwayn perustajien Rich DeVosin ja Jay Van Andelin kehittämää alkuperäistä liiketoimintakonseptia, jonka he esittelivät ensi kertaa 1959. Se perustuu palkitsemisjärjestelmään, jonka mukaan Amwayn Liikkeenharjoittajat (ALH) saavat bonuksia osaamisensa jakamisesta, tuotemyynnistä ja muiden kannustamisesta toimimaan samoin.
Amwayn Myynti - ja markkinointisuunnitelma heijastelee edelleen Amwayn perustajien Rich DeVosin ja Jay Van Andelin kehittämää alkuperäistä liiketoimintakonseptia, jonka he esittelivät ensi kertaa 1959. Se perustuu palkitsemisjärjestelmään, jonka mukaan Amwayn Liikkeenharjoittajat (ALH) saavat bonuksia osaamisensa jakamisesta, tuotemyynnistä ja muiden kannustamisesta toimimaan samoin.

Erittäin tärkeä tietää!

Tulotasosi perustuu omaan suoritukseesi, ei asemaasi. Joidenkin ALH:ien saamat palkkiot ovat suurempia kuin heidän sponsoriensa (ALH:n, joka esitteli liiketoiminnan hänelle) ja perustuu ALH:n liiketoimintansa kehittämiseen käyttämään aikaan ja työhön.

Bonusjärjestelmä

Voit kasvattaa omaa myyntivolyymiasi hankkimalla uusia asiakkaita, jotka ostavat tuotteita, ja kannustamalla olemassa olevia asiakkaitasi ostamaan enemmän tuotteita. Sponsoroimalla uusia ALH:ia ja tukemalla sekä neuvomalla heitä tuotteiden myynnissä ja liiketoiminnassaan, saatat parantaa omaa menestystäsi ja tienaamiasi bonuksia oman liiketoimintaryhmäsi myynnin perusteella.

SUUNNITELMAN YMMÄRTÄMINEN
Sinun Amway-tulosi koostuvat tuotemyynnistä asiakkaille kertyvästä itse määrittämästäsi myyntikatteesta sekä tienaamistasi bonuksista. Katsotaanpa kuinka voit laskea tulosi itse.
PALKKIOT YLEMMISTÄ SAAVUTUKSISTA – BONUKSET
Ylimmän 21 %:n suoritusbonustason jälkeen voit lisäksi ansaita kuukausibonuksia
Näytä lisää Näytä vähemmän