Maksu- ja toimitustavat

Voit tilata Amway-tuotteita juuri silloin, kun haluat.
Valitse itsellesi sopivin toimitus- ja maksutapa.
Voit tilata Amway-tuotteita juuri silloin, kun haluat.
Valitse itsellesi sopivin toimitus- ja maksutapa.

Maksutavat

Tilisiirto

Tilisiirto verkkopankissa tai maksuautomaatilla. Käytä maksamiseen tilauksen teon yhteydessä (maksusivu) tai tilaustiedot-osiossa näytettyjä tilitietoja. Tilisiirroissa käytettävä tilinumero: FI94 1200 3000 0120 70

Luottokortti

Maksu suoritetaan Amway Online -palveluun rekisteröidyllä luottokortilla. Voit muuttaa korttitietoja Omat luottokortit -osiossa.

PayPal

PayPal on verkkomaksujärjestelmä, joka toimii käyttäjän ja verkkokaupan välisenä maksunvälittäjänä. Jos sinulla on jo PayPal-tili, voit käyttää sitä Amway-tuotetilausten maksamiseen huhtikuun puolivälistä lähtien. Jos sinulla ei ole PayPal-tiliä, mutta haluat käyttää PayPalia tilausten maksamiseen, luo tili osoitteessa www.paypal.com.
PayPal on PayPal Inc.:in tavaramerkki

Trustly

Trustly tarjoaa pankkimaksut ja -siirrot kuluttajan ja etämyyntisivuston välillä turvallisella, helpolla ja nopealla tavalla. Pankkimaksu tai -siirto Trustlyn kanssa on salamannopea. Trustly ei koskaan peri hallinnointipalkkiota eikä vaadi sinulta asiakkaana kirjoittautumista. www.trustly.com.

Slice It

Klarna Pilko maksut jakaa ostoksesi hinnan samansuuruisiin kuukausimaksuihin.
Valitse kassalla Pilko maksut ja suorita yksinkertainen kertarekisteröityminen.
• Kun päätät ensimmäisen kerran ostaa Pilko maksut -vaihtoehdon kanssa, sinua pyydetään hakemaan Klarna-tiliä maksuvaiheessa. Klarna suorittaa sitten takaisinmaksukyvyn arvioinnin . Jos sinut hyväksytään, Klarna luo sinulle tilin.
• Jos sinulla on jo Klarna-tili, Pilko maksut -vaihtoehdon kanssa tekemiesi ostosten tilaussumma lisätään kokonaissaldoosi edellyttäen, että uusi ostos ei ylitä käytettävissä olevaa luottorajaa.
Klarna ilmoittaa, kun kuukausittainen yhteenvetosi on valmis ja on aika suorittaa maksu.
Lue lisää Pilko maksut -vaihtoehdosta täältä: https://www.klarna.com/fi/yritys/products/slice-it/

Pay Later

Klarna Maksa myöhemmin on sujuva ja turvallinen – ilman rekisteröitymistä.
Osta nyt, maksa myöhemmin -vaihtoehto tekee ostamisesta nopeampaa ja helpompaa: ei enää tarvetta täyttää pitkiä henkilötietoja tai kortin numeroita verkossa. Klarna Maksa myöhemmin -vaihtoehdon kanssa voit maksaa tilauksesi 14 päivää lähetyksen jälkeen.

Google Pay
Google Pay on digitaalinen lompakkoalusta ja mobiilimaksujärjestelmä, jota käytetään sovellusten sisäisiin, online- ja henkilökohtaisiin ostoihin mobiililaitteilla. Määritä Google Pay -tili käymällä osoitteessa pay.google.com tai lataamalla Google Pay -sovellus Google Play Storesta. Mikäli Google Pay -sovellus ei ole käytettävissä maassasi, saatat pystyä yhdistämään kortit myös pankkisi sovelluksen kautta. Huomaa, että kaikki pankit eivät vielä tue Google Payta. Jos sinulla on vaikeuksia muodostaa yhteys tiliisi, tarkista pankistasi, tukevatko ne Google Payta.
Google Pay on Google LLC:n tavaramerkki
 


Toimitustavat

Toimitus kotiin

Valitse tallennettu osoite Omista osoitteista tai anna uusi osoite tilausta tehdessäsi.
 

Kuljetusyhtiö
POSTI

Maksuton toimitus rekisteröityneille asiakkaille – yli 59 euron tilauksiin 

 

Toimitusmaksu
Liikkeenharjoittajille ja vierailijoille (rekisteröitymätön asiakas)

10,50 EUR (sis. ALV) Kotiinkuljetus

Rekisteröityneet asiakkaat maksavat samat toimitusmaksut 59,00 euroon (sis.ALV) asti

Toimitusaika
3-5 arkipäivää tilauksen tekemisestä (ja maksun vahvistamisesta)


 

Iltakuljetus kotiin

Syötä toimitusosoite ja vaihtoehtoiset osoitteet Omat osoitteet -kohdassa. Voit valita osoitteen tilauksen teon yhteydessä.

Kuljetusyhtiö
POSTI

Maksuton toimitus rekisteröityneille asiakkaille – yli 59 euron tilauksiin

Toimitusmaksu
Liikkeenharjoittajille ja vierailijoille (rekisteröitymätön asiakas)

14,50 EUR (sis. ALV) Iltakuljetus

Rekisteröityneet asiakkaat maksavat samat toimitusmaksut 59,00 euroon (sis.ALV) asti

Toimitusaika
3-5 arkipäivää tilauksen tekemisestä (ja maksun vahvistamisesta)


 

Noutopiste

Tilaus toimitetaan ilmoitetun oletusosoitteen noutopisteeseen.


 

Kuljetusyhtiö
POSTI

Maksuton toimitus rekisteröityneille asiakkaille – yli 59 euron tilauksiin 
 

Toimitusmaksu
Liikkeenharjoittajille ja vierailijoille (rekisteröitymätön asiakas)

5,50 EUR (sis. ALV) Noutopiste riippumatta tilauksen suuruudesta

Rekisteröityneet asiakkaat maksavat samat toimitusmaksut 59,00 euroon (sis.ALV) asti.

Toimitusaika
3-5 arkipäivää tilauksen tekemisestä (ja maksun vahvistamisesta)



 

Vinkki
Tee tilauksesi maksunvahvistuksineen ennen klo 11:00 aamupäivällä ja tilauksesi lähtee varastolta samana arkipäivänä.



Usein Kysytyt Kysymykset

Ostaminen: pikaopas
1. Valitse hakualue (hyvinvointi, kauneus, koti) tai siirry suoraan hakutoimintoon ja anna tuotteen nimi tai numero.
2. Valitse tuote ja klikkaa Lisää ostoskoriin.
3. Voit jatkaa ostosten tekemistä kunnes kaikki haluamasi tuotteet ovat korissa.
4. Kun olet lisännyt kaikki tuotteet, klikkaa kori auki.
5. Klikkaa sivun alalaidasta Kassa.
6. Valitse tai lisää haluamasi toimitusosoite.
7. Valitse maksutapa.
8. Tarkista ja vahvista tilaus.
9. Saat tilauksen vahvistussähköpostin.

Mihin tilaukseni voidaan toimittaa?

Se voidaan lähettää valitsemaasi osoitteeseen (koti, työ tms. – ei koskaan postilokeroon), tai se voidaan lähettää suoraan toiselle ALH:lle

Voinko poistaa tuotteita tilauksestani?
Kyllä, voit lisätä tuotteita ostoskoriin ja poistaa niitä niin kauan kuin et ole vahvistanut tilausta.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Jos tilauksesi on tarkistettu ja vahvistettu, kysy paikalliselta asiakaspalveluosastolta neuvoja peruutuksen käsittelemiseksi.
Mitä pitäisi tehdä, jos saan virheellisen tuotteen, tuote puuttuu tai tuotteita on liikaa?

Paketit poimitaan osittain automaattisesti ja osittain käsin. Virheitä valitettavasti sattuu. Jos tilauksessasi on virhe, ota seitsemän päivän kuluessa yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla asiakaspalveluun, jotta se voi tutkia tilannetta.

Mitä pitäisi tehdä, jos saan vahingoittuneen tuotteen/tilauksen?
Tuotteet ja paketit voivat valitettavasti vahingoittua kuljetuksen aikana. Pidä tilanteen asianmukaista tutkimista varten mielessä seuraavat seikat, joista on paljon hyötyä asian käsittelemisessä paikallisen kuljetusyrityksen kanssa:
  • Jos pakkauksessa on näkyvä vaurio, merkitse se asiakirjaan/laitteeseen, kun kuittaat paketin.
  • Huomaa, että jos mikään tuote ei ole vahingoittunut, on hyvin valitettavaa, että kuljetuspakkaus on vahingoittunut. Tämä on kuitenkin yksi kuljetuspakkauksen tarkoituksista: suojella kuljetettavia tuotteita.
  • Kuljetuspakkauksesta kannattaa ottaa selkeä kuva ja liittää se yhteydenpitoon asiakaspalveluyhteyshenkilön kanssa.
  • Jos jokin tuote on vahingoittunut, liitä mukaan myös kuva laatikon sisällöstä, jotta näemme selvästi, miten sisältö on vastaanotettu. Voit liittää sen mukaan myös asiakaspalveluyhteyshenkilölle lähettämääsi sähköpostiin.
  • Ilmoitus on aikaherkkä, ilmoita löytösi 7 kalenteripäivän kuluessa asiakaspalveluyhteyshenkilöll

Suoraveloitus

Suomessa maksuvaihtoehdot on luottokortti, paypal ja pankkisiirto, ei suoraveloitus

Luottokortti

Maksu suoritetaan Amway Online -palveluun rekisteröidyllä luottokortilla. Voit muuttaa korttitietoja Omat luottokortit -osiossa.
Amway hyväksyy seuraavat luottokortit: Visa®, MasterCard®.

Mistä kuitti/lasku löytyy?
Laskut ovat lähetysvahvistusviestien liitteenä. Voit ladata laskut PDF-tiedostoina myös Oma toimisto -osion kohdasta Tilaustiedot. Oma toimisto -osioon pääset vain kirjautuneena.

Mitä tietoja pankkisiirtomaksuun täytyy lisätä?

Lisää viitekenttään aina seuraavat: ALH-numerosi ja sen ALH:n nimi ja sukunimi, jolle haluat maksaa. Jos kyseessä on osamaksu, lisää sopimuksen/tilauksen numero. Se auttaa työntekijöitämme käsittelemään maksun nopeasti ja tehokkaasti.

Tilausta tehdessäni valitsin Klarnan Maksa myöhemmin -vaihtoehdon. Minne rahat pitäisi siirtää?

Rahat siirretään tällä maksutavalla aina suoraan Klarnalle, ei koskaan Amwaylle. Tarkista sähköpostilaatikkosi, sillä saat Klarnalta sähköpostiviestin, joka sisältää kaikki maksua koskevat tiedot.

Mihin tilaukseni voidaan toimittaa?

Se voidaan lähettää valitsemaasi osoitteeseen (koti, työ tms. – ei koskaan postilokeroon), tai se voidaan lähettää suoraan toiselle ALH:lle

Voiko toimitusmaa/-alue olla eri kuin ostomaa/-alue?
Ei. Toimitusmaan/-alueen täytyy aina olla sama maa/alue, jossa osto tehtiin.
Miten pitkään tilauksen toimitus kestää?
Palvelu Tilausaika Toimitusaika
Toimitus kotiin <10.00 3-5 työpäivää
Toimitus kotiin > 10.00 4–6 työpäivää
Toimituspiste <10.00 3-5 työpäivää
Toimituspiste > 10.00 4–6 työpäivää
PS. Tilaus luovutetaan varastolle käsiteltäväksi heti, kun se on maksettu ja vahvistettu. Huomaa, että kun tilaus on osa ryhmätilausta, toimitusprosessi käynnistyy vasta, kun koko ryhmätilaus on maksettu ja vahvistettu.
Tilausvahvistuksen saatuasi, ylläolevat toimitusajat ovat voimassa.
Voiko pakettien toimituksen kulkua muuttaa?
Kyllä; toisaalta voit reagoida interaktiivisesti toimitukseen ja toisaalta Posti ottaa sinuun yhteyttä tilauksesi toimitusta koskien 1 tai 2 työpäivän kuluessa.
  • Ehdotetun toimituspäivän muutos
  • Ohjaa toimitus noutopisteeseen
  • Toimitusosoitteen muutos
Mikä Toimitus kotiin -prosessi on?
Jos olet valinnut toimituksen kotiin, lähetämme sinulle vahvistukseksi sähköpostin siitä, että tuotteesi on lähetetty (kun tilauksesi lähtee varastolta), mukaan lukien seurantanumero (ja linkki kuljetusyrityksen www-sivulle). Lopuksi kuljetusyritys ilmoittaa sinulle toimituksesta testiviestillä tai sähköpostilla.
Mikä Lähetä toiselle ALH:lle -prosessi on?
Tämä prosessi on samanlainen kuin normaali Toimitus kotiin -prosessi, mutta olet valinnut eri vastaanottajan.
Järjestelmämme eivät aina salli viestin lähettämistä tälle toiselle vastaanottajalle, joten voi käydä niin, että sinä saat sähköposti-/tekstiviestipäivitykset Amwayltä ja valitulta kuljetusyritykseltä.
Vastaanottajan pitämiseksi ajan tasalla on suositeltavaa välittää hänelle tarvittavat seurantatiedot sujuvaa toimitusta varten.
Mikä Toimitus noutopisteeseen -prosessi on?
Jos olet valinnut toimituksen noutopisteeseen (joko kassalla tai toimitusvaihtoehdoista), saat Postilta tekstiviestin tai sähköpostin, kun paketit ovat noudettavissa. Paketteja säilytetään noutopisteessä 14 kalenteripäivää, ennen kuin ne palautetaan Amwayn varastoon. Kun menet noutamaan pakettejasi, sinua voidaan pyytää esittämään henkilötodistus, jotta varmistetaan, että pakettiin merkitty vastaanottajan nimi on sama kuin pakettia noutavan henkilön.
Mitä pitäisi tehdä, jos saan virheellisen tuotteen, tuote puuttuu tai tuotteita on liikaa?

Paketit poimitaan osittain automaattisesti ja osittain käsin. Virheitä valitettavasti sattuu. Jos tilauksessasi on virhe, ota seitsemän päivän kuluessa yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla asiakaspalveluun, jotta se voi tutkia tilannetta.

Mitä pitäisi tehdä, jos saan vahingoittuneen tuotteen/tilauksen?
Tuotteet ja paketit voivat valitettavasti vahingoittua kuljetuksen aikana. Pidä tilanteen asianmukaista tutkimista varten mielessä seuraavat seikat, joista on paljon hyötyä asian käsittelemisessä paikallisen kuljetusyrityksen kanssa:
  • Jos pakkauksessa on näkyvä vaurio, merkitse se asiakirjaan/laitteeseen, kun kuittaat paketin.
  • Huomaa, että jos mikään tuote ei ole vahingoittunut, on hyvin valitettavaa, että kuljetuspakkaus on vahingoittunut. Tämä on kuitenkin yksi kuljetuspakkauksen tarkoituksista: suojella kuljetettavia tuotteita.
  • Kuljetuspakkauksesta kannattaa ottaa selkeä kuva ja liittää se yhteydenpitoon asiakaspalveluyhteyshenkilön kanssa.
  • Jos jokin tuote on vahingoittunut, liitä mukaan myös kuva laatikon sisällöstä, jotta näemme selvästi, miten sisältö on vastaanotettu. Voit liittää sen mukaan myös asiakaspalveluyhteyshenkilölle lähettämääsi sähköpostiin.
  • Ilmoitus on aikaherkkä, ilmoita löytösi 7 kalenteripäivän kuluessa asiakaspalveluyhteyshenkilöll

Miten toimituskulut määritetään toistuvalle tilaukselle?

Toimituskulut määräytyvät ennen kaikki tarjouksia ja kuponkeja. Mikäli tilauksen taphtuessa käytössä on maksuton toimitus, käyttää toistuva tilauksesi sitä. Lisätietoa toimituskuluista löytyy maksu- ja toimitustavat -sivulta.

Maksoin tilauksen mutta unohdin toimitusmaksun. Toimitetaanko tilaukseni?

Sallittu vajaa maksun suoritus on 10 EUR. Jos toimitusmaksu on tätä suurempi, maksua ei täsmäytetä tilauksen kanssa – suorita maksamaton toimitusmaksu.

Miten tilausta voi seurata?
Kun tilaus on lähetetty varastolta, Track & Trace näyttää, että Posti on vastaanottanut sähköisen ilmoituksen.
Miten paketin seuranta toimii?
Tilauksia/paketteja voi seurata usealla tavalla.
  1. voit etsiä seurantanumerot tilaushistorian yleiskuvauksesta. Kun napsautat paketin numeroa, sinut ohjataan PostiNordin seurantasivustolle. Uusin tila löytyy sieltä.
  2. kun saat tilauksen lähetysvahvistuksen sähköpostitse, sisältää sekin pakettien numerot ja suoran linkin PostNordin seurantasivustolle.
  3. PostNord ilmoittaa sähköpostilla ja/tai, tekstiviestillä pakettien tilapäivityksistä.
Voit seurata tilauksiasi myös PostNordin sovelluksella.Voit ladata sovelluksen Google Play Storesta tai AppStoresta.
Voiko pakettien toimituksen kulkua muuttaa?
Kyllä; toisaalta voit reagoida interaktiivisesti toimitukseen ja toisaalta Posti ottaa sinuun yhteyttä tilauksesi toimitusta koskien 1 tai 2 työpäivän kuluessa.
  • Ehdotetun toimituspäivän muutos
  • Ohjaa toimitus noutopisteeseen
  • Toimitusosoitteen muutos
Voinko seurata tilaustani?
Kyllä voit, katso lisätietoja usein kysyttyjen kysymysten kohdasta Toimitusvaihtoehdot ja pakettien seuranta.
Mitä pitäisi tehdä, jos saan virheellisen tuotteen, tuote puuttuu tai tuotteita on liikaa?

Paketit poimitaan osittain automaattisesti ja osittain käsin. Virheitä valitettavasti sattuu. Jos tilauksessasi on virhe, ota seitsemän päivän kuluessa yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla asiakaspalveluun, jotta se voi tutkia tilannetta.

Mitä pitäisi tehdä, jos saan vahingoittuneen tuotteen/tilauksen?
Tuotteet ja paketit voivat valitettavasti vahingoittua kuljetuksen aikana. Pidä tilanteen asianmukaista tutkimista varten mielessä seuraavat seikat, joista on paljon hyötyä asian käsittelemisessä paikallisen kuljetusyrityksen kanssa:
  • Jos pakkauksessa on näkyvä vaurio, merkitse se asiakirjaan/laitteeseen, kun kuittaat paketin.
  • Huomaa, että jos mikään tuote ei ole vahingoittunut, on hyvin valitettavaa, että kuljetuspakkaus on vahingoittunut. Tämä on kuitenkin yksi kuljetuspakkauksen tarkoituksista: suojella kuljetettavia tuotteita.
  • Kuljetuspakkauksesta kannattaa ottaa selkeä kuva ja liittää se yhteydenpitoon asiakaspalveluyhteyshenkilön kanssa.
  • Jos jokin tuote on vahingoittunut, liitä mukaan myös kuva laatikon sisällöstä, jotta näemme selvästi, miten sisältö on vastaanotettu. Voit liittää sen mukaan myös asiakaspalveluyhteyshenkilölle lähettämääsi sähköpostiin.
  • Ilmoitus on aikaherkkä, ilmoita löytösi 7 kalenteripäivän kuluessa asiakaspalveluyhteyshenkilöll

Veloitetaanko tuotteiden palauttamisesta?

Ei, Amway maksaa palautuskulut. Toimitamme osana palautusprosessia sopimusnumeron, jota tulee käytää jätettäessä palautuspaketti Postille.

Miten palautus tehdään?
Tilauksen palauttaminen on helppoa.
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry Omat tilaukset -sivun kautta kohtaan Tilaushistoria.
3. Napsauta palautettavan tilauksen vieressä olevaa Tilaustiedot-linkkiä.
4. Napsauta Palauta tämä ja toimi ohjeiden mukaisesti.
Mistä kuitti/lasku löytyy?
Laskut ovat lähetysvahvistusviestien liitteenä. Voit ladata laskut PDF-tiedostoina myös Oma toimisto -osion kohdasta Tilaustiedot. Oma toimisto -osioon pääset vain kirjautuneena.
Mitä tapahtuu, jos päätän sittenkin pitää tuotteen?

Jos päätät lopulta pitää tuotteen, peruuta palautus Palautustiedot-kohdasta. Palautukset löytyvät Tilaushistoriasta ja Omat palautukset -kohdasta.

Milloin palautuksen hyvitys maksetaan?

Kun olet saanut  luovuttanut palautuksen Postille, sen saapuminen Postin pääkeskukseen kestää noin 1–3 työpäivää. Kaikki Suomen palautukset kootaan tänne, ja 3 kertaa kuukaudessa maanantaisin ne lähetetään takaisin varastoomme Puolassa. Tässä prosessissa voit odottaa hyvitystä 5–15 työpäivän kuluessa.

Huomaa: Palautukset, jotka on vastaanotettu ja käsitelty ennen kuukauden 26. päivää, otetaan mukaan kuluvan kuukauden bonuskatsaukseen. Sen jälkeen suoritus otetaan mukaan seuraavassa kuussa.