.
Koe Amway Online
Kysymyksiä?
Löydä vastaukset
Tutki Amway Online -sivustoa
Opi hyödyntämään Amway-sivustoa liiketoimintasi tehokkaassa hallinnassa.
.
.
Tärkeät Tiedostot
Rekisteröityminen/Sisäänkirjautuminen
Miksi tarvitsen Amway ID -tunnukset?
Mikä Amway ID on?
Korvaako ID Amwayn ALH-numeroni?
Pitääkö minun säilyttää vanhat käyttäjätunnukseni?
Miten rekisteröidyn Amwayn Liikkeenharjoittajaksi (ALH)?
Miten rekisteröidyn asiakkaaksi?
Mikä on kanssahakija tai toinen hakija?
Miksi käyttäjätunnukseni eivät toimi?
Oma tili
Miten pääsen kirjautumaan sisään?
Mitä teen, jos olen unohtanut salasanani?
Voinko muuttaa osoitetietojani?
Miten muutan Amway ID -sähköpostiosoitetta?
Tilaukset
Ostaminen: pikaopas
2. Valitse tuote ja lisää se ostoskoriin.
3. Sen jälkeen voit jatkaa ostosten tekemistä tai siirtyä käsittelemään tilausta.
4. Kun haluat käsitellä tilauksen, valitse ostoskori ja kassa.
5. Valitse sitten haluamasi toimitusosoite.
6. Lisää toimitusosoite tai valitse haluamasi noutopiste.
7. Valitse maksutapa.
8. Tarkista ja vahvista tilaus.
9. Saat tilauksen vahvistussähköpostin.
Can I plan and save my orders?
Where can I find my invoices?
How do I return an order?
Miten saan hyvityksen?
Voinko seurata tilaustani?
Voinko poistaa tuotteita tilauksestani?
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Mitä pitäisi tehdä, jos saan virheellisen tuotteen, tuote puuttuu tai tuotteita on liikaa?
Mitä pitäisi tehdä, jos saan vahingoittuneen tuotteen/tilauksen?
– Jos pakkauksessa on näkyvä vaurio, merkitse se asiakirjaan/laitteeseen, kun kuittaat paketin.
– Huomaa, että jos mikään tuote ei ole vahingoittunut, on hyvin valitettavaa, että kuljetuspakkaus on vahingoittunut. Tämä on kuitenkin yksi kuljetuspakkauksen tarkoituksista: suojella kuljetettavia tuotteita.
– Kuljetuspakkauksesta kannattaa ottaa selkeä kuva ja liittää se yhteydenpitoon asiakaspalveluyhteyshenkilön kanssa.
– Jos jokin tuote on vahingoittunut, liitä mukaan myös kuva laatikon sisällöstä, jotta näemme selvästi, miten sisältö on vastaanotettu. Voit liittää sen mukaan myös asiakaspalveluyhteyshenkilölle lähettämääsi sähköpostiin.
– Ilmoitus on aikaherkkä, ilmoita löytösi 7 kalenteripäivän kuluessa asiakaspalveluyhteyshenkilöll
Verkkosivuston selaaminen
En löydä tarvitsemiani tietoja. Mitä voin tehdä?
Mistä löydän tuotetarjoukset ja -kampanjat?
Miten otan yhteyttä asiakaspalveluun?
Toimitusvaihtoehdot ja pakettien seuranta
Mihin tilaukseni voidaan toimittaa?
Voiko toimitusmaa/-alue olla eri kuin ostomaa/-alue?
Miten pitkään tilauksen toimitus kestää?
Palvelu | Tilausaika | Toimitusaika |
---|---|---|
Toimitus kotiin | <10.00 | 3-5 työpäivää |
Toimitus kotiin | > 10.00 | 4–6 työpäivää |
Toimituspiste | <10.00 | 3-5 työpäivää |
Toimituspiste | > 10.00 | 4–6 työpäivää |
Tilausvahvistuksen saatuasi, ylläolevat toimitusajat ovat voimassa.
Miten tilausta voi seurata?
Miten paketin seuranta toimii?
Ensinnäkin voit etsiä seurantanumerot tilaushistorian yleiskuvauksesta. Kun napsautat paketin numeroa, sinut ohjataan Postin seurantasivustolle. Uusin tila löytyy sieltä.
Toiseksi kun saat tilauksen lähetysvahvistuksen sähköpostitse, sekin sisältää pakettien numerot ja suoran linkin Postin seurantasivustolle.
Kolmanneksi Posti ilmoittaa puhelimitse, tekstiviestillä ja/tai kirjeellä pakettien tilapäivityksistä.
Voiko pakettien toimituksen kulkua muuttaa?
Ø Ehdotetun toimituspäivän muutos
Ø Ohjaa toimitus noutopisteeseen
Ø Toimitusosoitteen muutos
Mikä Toimitus kotiin -prosessi on?
Mikä Lähetä toiselle ALH:lle -prosessi on?
Järjestelmämme eivät aina salli viestin lähettämistä tälle toiselle vastaanottajalle, joten voi käydä niin, että sinä saat sähköposti-/tekstiviestipäivitykset Amwayltä ja valitulta kuljetusyritykseltä.
Vastaanottajan pitämiseksi ajan tasalla on suositeltavaa välittää hänelle tarvittavat seurantatiedot sujuvaa toimitusta varten.
Mikä Toimitus noutopisteeseen -prosessi on?
Maksutavat
Suoraveloitus
Luottokortti
Amway hyväksyy seuraavat luottokortit: Visa®, MasterCard®.
Palautustuki
Veloitetaanko tuotteiden palauttamisesta?
Miten palautus tehdään?
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry Omat tilaukset -sivun kautta kohtaan Tilaushistoria.
3. Napsauta palautettavan tilauksen vieressä olevaa Tilaustiedot-linkkiä.
4. Napsauta Palauta tämä ja toimi ohjeiden mukaisesti.
Mistä kuitti/lasku löytyy?
Mitä tapahtuu, jos päätän sittenkin pitää tuotteen?
Milloin palautuksen hyvitys maksetaan?
Huomaa: Palautukset, jotka on vastaanotettu ja käsitelty ennen kuukauden 26. päivää, otetaan mukaan kuluvan kuukauden bonuskatsaukseen. Sen jälkeen suoritus otetaan mukaan seuraavassa kuussa.