Ohjevideot
Tietoa sivustosta

Koe Amway Online

Lataa esitykset

Kysymyksiä?

Löydä vastaukset

Näytä lisää Näytä vähemmän

.

Tutki Amway Online -sivustoa

Opi hyödyntämään Amway-sivustoa liiketoimintasi tehokkaassa hallinnassa.

Rekisteröidy nyt

.

Rekisteröidy Amwayn Liikkeenharjoittajaksi

Rekisteröidy Amwayn Liikkeenharjoittajaksi

Ohjaamme sinut vaihe vaiheelta rekisteröinnin läpi.

Rekisteröidy asiakkaaksi

Rekisteröidy asiakkaaksi

Lue lisää asiakkaaksi rekisteröitymisestä ja ala tehdä verkko-ostoksia!

Tarvitsetko apua uuteen Amway-sivustoon kirjautumisessa?

Tarvitsetko apua uuteen Amway-sivustoon kirjautumisessa?

Jos olet käyttänyt vanhaa Amway-sivustoa, katso tämä video. Siinä esitellään uuden sivuston käyttö ja uusien Amway ID -tunnusten luominen.

.

Tärkeät Tiedostot

Liiketoiminnan tuki

Lataa
tiedosto | 479 KB
Liiketoiminnan tuki

Lataa
tiedosto | 653 KB
Liiketoiminnan tuki

Lataa
tiedosto | 632 KB

Rekisteröityminen/Sisäänkirjautuminen

Miksi tarvitsen Amway ID -tunnukset?

Amway ID on uusi tapa kirjautua kaikkiin Amwayn digitaalisiin sovelluksiin, kunhan sovellukset on saatu päivitettyä. Tarvitset vain yhden käyttäjätunnuksen ja salasanan Amway Online -sivustoon ja kaikkiin Amway-sovelluksiin kirjautumiseen.

Mikä Amway ID on?

Amway ID on yksilöllinen, uusi käyttäjätunnuksesi kaikkiin Amwayn sovelluksiin. Se korvaa kaikki aiemmin käytössäsi olleet käyttäjätunnukset. Amway ID -käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi, ja siksi tarvitset vain henkilökohtaisessa käytössäsi olevan osoitteen. Luo Amway ID ja uusi salasana napsauttamalla etusivun oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -kuvaketta ja toimi sivun ohjeiden mukaan.

Korvaako ID Amwayn ALH-numeroni?

Amway ID ei korvaa ALH-numeroasi. Se on uusi digitaalinen henkilöllisyytesi. Alkuperäinen ALH-numerosi säilyy käytössä.

Pitääkö minun säilyttää vanhat käyttäjätunnukseni?

Päivitämme parhaillamme sivustojamme ja liiketoimintasovelluksiamme ja otamme uutta tekniikkaa käyttöön maailmanlaajuisesti. Jos sinulla on kansainvälistä liiketoimintaa, sinun on muutosprosessin aikana käytettävä "vanhoja" tunnuksiasi niissä maissa ja sovelluksissa (esim. Kiosk), joissa järjestelmiä ei vielä ole päivitetty. Kun päivitykset on saatu tehtyä kaikissa maissa, uudet Amway ID -tunnuksesi ovat ainoat tunnukset, joita tarvitset Amwayn sovelluksiin kirjautumiseen kaikissa maissa.

Miten rekisteröidyn Amwayn Liikkeenharjoittajaksi (ALH)?

Mene aloitussivulle ja napsauta sivun oikeassa yläkulmassa olevaa Rekisteröidy-painiketta. Valitse Ryhdy Amwayn Liikkeenharjoittajaksi ja täytä tietosi lomakkeelle. Sopimus on allekirjoitettava, ja sen voi tehdä verkossa sähköisesti.

Miten rekisteröidyn asiakkaaksi?

Asiakkaaksi voi rekisteröityä kahdella tavalla:
1. Aloitussivulla: Käytä sivun oikeassa yläkulmassa olevaa Rekisteröidy-linkkiä. Luo tilisi toimimalla vaiheittaisten ohjeiden mukaan.
2. Kassalla: Lisää valitsemasi tuotteet ostoskoriin ja siirry kassalle. Maksamisen yhteydessä sinua pyydetään rekisteröitymään asiakkaaksi.

Mikä on kanssahakija tai toinen hakija?

Toinen hakija on henkilö, joka harjoittaa Amway-liiketoiminta kanssasi ja käyttää tilaamiseen samaa verkkotiliä. Toinen hakija on usein perheenjäsen, kuten puoliso. Voit lisätä toisen hakijan ALH:ksi rekisteröitymisen yhteydessä tai myöhemmin Oma tili -sivulla. Toisesta hakijasta tulee ALH, ja hänen nimensä lisätään sopimukseesi.

Miksi käyttäjätunnukseni eivät toimi?

Sinun on helmikuusta 2018 lähtien käytettävä kirjautumiseen Amway ID -tunnuksia. Käyttäjätunnuksesi on sähköpostiosoitteesi. Mene aloitussivulle ja napsauta sivun oikeassa yläkulmassa olevaa Rekisteröidy-painiketta. Luo Amway ID ja uusi salasana toimimalla ohjeiden mukaan. Tämän jälkeen voit kirjautua sisään ja käyttää tiliäsi.

Oma tili

Miten pääsen kirjautumaan sisään?

Sinun on luotava Amway ID -tunnukset ja käytettävä niitä Amway Online -sivustoon kirjautumisessa. Jos sinulla ei ole Amway ID -tunnuksia, napsauta aloitussivun oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -kuvaketta ja luo tunnukset sivun ohjeiden mukaan.

Mitä teen, jos olen unohtanut salasanani?

Luo salasana alla olevien ohjeiden mukaan.
1. Mene aloitussivulle ja napsauta sivun oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -painiketta. Sinut ohjataan uudelle Amway ID -sivulle.
2. Napsauta kirjautumislomakkeen Salasanaohje-linkkiä.
3. Syötä Amway ID -tunnuksesi (sähköpostiosoite, jolla viimeksi kirjauduit palveluun). Täytä CAPTCHA-tarkistus ja napsauta Lähetä.
4. Ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen lähetetään hetken kuluttua viesti.
5. Avaa sähköpostiviesti ja napsauta Luo uusi salasana -painiketta. Linkki vie uudelle internetsivulle, jolla on lomake.
6. Syötä kenttiin uusi salasana ja napsauta Lähetä. Huomaa: Uuden salasanan on oltava vähintään 8 merkkiä pitkä ja sisällettävä yksi kirjain ja yksi numero.
7. Valmis! Voit nyt kirjautua sisään uudella salasanallasi. Saat sähköpostiisi viestin onnistuneesta salasanan vaihdosta.

Voinko muuttaa osoitetietojani?

Voit. Voit määritellä järjestelmään eri osoitteet laskutusta, postia ja tilausten lähetystä varten. Näitä tietoja pääset muokkaamaan kirjautumalla sisään ja napsauttamalla Oma tili . Napsauta sitten Omat osoitteet ja lisää, poista tai muokkaa tietoja.

Miten muutan Amway ID -sähköpostiosoitetta?

1. Kirjaudu sisään tilillesi.
2. Siirry Oma tili -sivulle.
3. Napsauta Kirjautuminen ja turvallisuus.
4. Valitse Muuta kirjautumissähköpostia.
5. Voit muokata sähköpostiosoitettasi tai vaihtaa osoitetta. Tarvitset vain henkilökohtaisessa käytössäsi olevan osoitteen.

Tilaukset

Ostaminen: pikaopas

1. Valitse hakualue (ravitsemus, kauneus, kodinhoito) tai siirry suoraan hakutoimintoon ja anna tuotteen nimi tai numero.
2. Valitse tuote ja lisää se ostoskoriin.
3. Sen jälkeen voit jatkaa ostosten tekemistä tai siirtyä käsittelemään tilausta.
4. Kun haluat käsitellä tilauksen, valitse ostoskori ja kassa.
5. Valitse sitten haluamasi toimitusosoite.
6. Lisää toimitusosoite tai valitse haluamasi noutopiste.
7. Valitse maksutapa.
8. Tarkista ja vahvista tilaus.
9. Saat tilauksen vahvistussähköpostin.

Can I plan and save my orders?

Yes, you can! We developed the "Wishlist" tool to help Customers and ABOs plan and track orders. It allows you to select and monitor products that you may want to buy. It also lets you know if any of your chosen products become unavailable. You can also share your wish list via social media.
Another way is to keep products in your shopping cart, you can now simply pick up where you left off.

Where can I find my invoices?

Invoices are attached to your shipping confirmation emails. You can also download PDF versions of your invoices from "Orders Details" which you can access via your "My Office". Remember that "My office" is available after sign in.

How do I return an order?

Returning an order is straightforward "
1. Sign in to your account and go to "My Office"
2. Go to the "Order History" page via "My Orders"
3. Find the order you want to return and click the "Order Details" link next to it
4. Click "Return Item" and follow the instructions

Miten saan hyvityksen?

Hyvityksen saat takaisin toimimalla seuraavasti:
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry Tilaushistoria-sivulle.
3. Napsauta hyvitettävän tilauksen vieressä olevaa Tilaustiedot-linkkiä.
4. Napsauta Hyvitä tuote ja toimi ohjeiden mukaisesti.

Voinko seurata tilaustani?

Kyllä voit, katso lisätietoja usein kysyttyjen kysymysten kohdasta Toimitusvaihtoehdot ja pakettien seuranta.

Voinko poistaa tuotteita tilauksestani?

Kyllä, voit lisätä tuotteita ostoskoriin ja poistaa niitä niin kauan kuin et ole vahvistanut tilausta.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Jos tilauksesi on tarkistettu ja vahvistettu, kysy paikalliselta asiakaspalveluosastolta neuvoja peruutuksen käsittelemiseksi.

Mitä pitäisi tehdä, jos saan virheellisen tuotteen, tuote puuttuu tai tuotteita on liikaa?

Paketit poimitaan osittain automaattisesti ja osittain käsin. Virheitä valitettavasti sattuu. Jos tilauksessasi on virhe, ota yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla asiakasplaveluun, jotta se voi tutkia tilannetta.

Mitä pitäisi tehdä, jos saan vahingoittuneen tuotteen/tilauksen?

Tuotteet ja paketit voivat valitettavasti vahingoittua kuljetuksen aikana. Pidä tilanteen asianmukaista tutkimista varten mielessä seuraavat seikat, joista on paljon hyötyä asian käsittelemisessä paikallisen kuljetusyrityksen kanssa:
– Jos pakkauksessa on näkyvä vaurio, merkitse se asiakirjaan/laitteeseen, kun kuittaat paketin.
– Huomaa, että jos mikään tuote ei ole vahingoittunut, on hyvin valitettavaa, että kuljetuspakkaus on vahingoittunut. Tämä on kuitenkin yksi kuljetuspakkauksen tarkoituksista: suojella kuljetettavia tuotteita.
– Kuljetuspakkauksesta kannattaa ottaa selkeä kuva ja liittää se yhteydenpitoon asiakaspalveluyhteyshenkilön kanssa.
– Jos jokin tuote on vahingoittunut, liitä mukaan myös kuva laatikon sisällöstä, jotta näemme selvästi, miten sisältö on vastaanotettu. Voit liittää sen mukaan myös asiakaspalveluyhteyshenkilölle lähettämääsi sähköpostiin.
– Ilmoitus on aikaherkkä, ilmoita löytösi 7 kalenteripäivän kuluessa asiakaspalveluyhteyshenkilöll

Verkkosivuston selaaminen

En löydä tarvitsemiani tietoja. Mitä voin tehdä?

Sinun on oltava kirjautuneena sisään, jotta voit tarkastella kaikkia saatavilla olevia tietoja. Jos tarvitset apua tietojen löytämiseen, käytä aloitussivun yläosassa olevaa hakutoimintoa.

Mistä löydän tuotetarjoukset ja -kampanjat?

Kun olet kirjautuneena tilillesi, napsauta aloitussivun yläosassa olevaa Parhaat tarjoukset -painiketta ja selaa voimassa olevia tarjouksia ja kampanjoita.

Miten otan yhteyttä asiakaspalveluun?

Jos sinulla on muuta kysyttävää Amwayn liiketoimintamahdollisuudesta ja sen tuotteista, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse 09 7252 2257

Toimitusvaihtoehdot ja pakettien seuranta

Mihin tilaukseni voidaan toimittaa?

Se voidaan lähettää valitsemaasi osoitteeseen (koti, työ tms. – ei koskaan postilokeroon), tai se voidaan lähettää suoraan toiselle ALH:lle

Voiko toimitusmaa/-alue olla eri kuin ostomaa/-alue?

Ei. Toimitusmaan/-alueen täytyy aina olla sama maa/alue, jossa osto tehtiin.

Miten pitkään tilauksen toimitus kestää?

Palvelu Tilausaika Toimitusaika
Toimitus kotiin <10.00 3-5 työpäivää
Toimitus kotiin > 10.00 4–6 työpäivää
Toimituspiste <10.00 3-5 työpäivää
Toimituspiste > 10.00 4–6 työpäivää
PS. Tilaus luovutetaan varastolle käsiteltäväksi heti, kun se on maksettu ja vahvistettu. Huomaa, että kun tilaus on osa ryhmätilausta, toimitusprosessi käynnistyy vasta, kun koko ryhmätilaus on maksettu ja vahvistettu.
Tilausvahvistuksen saatuasi, ylläolevat toimitusajat ovat voimassa.

Miten tilausta voi seurata?

Kun tilaus on lähetetty varastolta, Track & Trace näyttää, että Posti on vastaanottanut sähköisen ilmoituksen.

Miten paketin seuranta toimii?

Tilauksia/paketteja voi seurata usealla tavalla.
Ensinnäkin voit etsiä seurantanumerot tilaushistorian yleiskuvauksesta. Kun napsautat paketin numeroa, sinut ohjataan Postin seurantasivustolle. Uusin tila löytyy sieltä.
Toiseksi kun saat tilauksen lähetysvahvistuksen sähköpostitse, sekin sisältää pakettien numerot ja suoran linkin Postin seurantasivustolle.
Kolmanneksi Posti ilmoittaa puhelimitse, tekstiviestillä ja/tai kirjeellä pakettien tilapäivityksistä.

Voiko pakettien toimituksen kulkua muuttaa?

Kyllä; toisaalta voit reagoida interaktiivisesti toimitukseen ja toisaalta Posti ottaa sinuun yhteyttä tilauksesi toimitusta koskien 1 tai 2 työpäivän kuluessa.
Ø Ehdotetun toimituspäivän muutos
Ø Ohjaa toimitus noutopisteeseen
Ø Toimitusosoitteen muutos

Mikä Toimitus kotiin -prosessi on?

Jos olet valinnut toimituksen kotiin, lähetämme sinulle vahvistukseksi sähköpostin siitä, että tuotteesi on lähetetty (kun tilauksesi lähtee varastolta), mukaan lukien seurantanumero (ja linkki kuljetusyrityksen www-sivulle). Lopuksi kuljetusyritys ilmoittaa sinulle toimituksesta testiviestillä tai sähköpostilla.

Mikä Lähetä toiselle ALH:lle -prosessi on?

Tämä prosessi on samanlainen kuin normaali Toimitus kotiin -prosessi, mutta olet valinnut eri vastaanottajan.
Järjestelmämme eivät aina salli viestin lähettämistä tälle toiselle vastaanottajalle, joten voi käydä niin, että sinä saat sähköposti-/tekstiviestipäivitykset Amwayltä ja valitulta kuljetusyritykseltä.
Vastaanottajan pitämiseksi ajan tasalla on suositeltavaa välittää hänelle tarvittavat seurantatiedot sujuvaa toimitusta varten.

Mikä Toimitus noutopisteeseen -prosessi on?

Jos olet valinnut toimituksen noutopisteeseen (joko kassalla tai toimitusvaihtoehdoista), saat Postilta tekstiviestin tai sähköpostin, kun paketit ovat noudettavissa. Paketteja säilytetään noutopisteessä 14 kalenteripäivää, ennen kuin ne palautetaan Amwayn varastoon. Kun menet noutamaan pakettejasi, sinua voidaan pyytää esittämään henkilötodistus, jotta varmistetaan, että pakettiin merkitty vastaanottajan nimi on sama kuin pakettia noutavan henkilön.

Maksutavat

Suoraveloitus

Suomessa maksuvaihtoehdot on luottokortti, paypal ja pankkisiirto, ei suoraveloitus

Luottokortti

Maksu suoritetaan Amway Online -palveluun rekisteröidyllä luottokortilla. Voit muuttaa korttitietoja Omat luottokortit -osiossa.
Amway hyväksyy seuraavat luottokortit: Visa®, MasterCard®.

Palautustuki

Veloitetaanko tuotteiden palauttamisesta?

Ei, Amway maksaa palautuskulut. Toimitamme kuljetustarran, jota voidaan käyttää palautuskuljetukseen.

Miten palautus tehdään?

Tilauksen palauttaminen on helppoa.
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry Omat tilaukset -sivun kautta kohtaan Tilaushistoria.
3. Napsauta palautettavan tilauksen vieressä olevaa Tilaustiedot-linkkiä.
4. Napsauta Palauta tämä ja toimi ohjeiden mukaisesti.

Mistä kuitti/lasku löytyy?

Laskut ovat lähetysvahvistusviestien liitteenä. Voit ladata laskut PDF-tiedostoina myös Oma toimisto -osion kohdasta Tilaustiedot. Oma toimisto -osioon pääset vain kirjautuneena.

Mitä tapahtuu, jos päätän sittenkin pitää tuotteen?

Jos aloitit palautusprosessin ja haluat silti pitää tuotteen. Soita/lähetä sähköpostia paikalliseen asiakaspalveluun, joka voi peruuttaa palautuksen.

Milloin palautuksen hyvitys maksetaan?

Kun olet saanut kuljetustarran ja luovuttanut palautuksen Postille, sen saapuminen Postin pääkeskukseen kestää noin 1–3 työpäivää. Kaikki Suomen palautukset kootaan tänne, ja 3 kertaa kuukaudessa maanantaisin ne lähetetään takaisin varastoomme Puolassa. Tässä prosessissa voit odottaa hyvitystä 5–15 työpäivän kuluessa.

Huomaa: Palautukset, jotka on vastaanotettu ja käsitelty ennen kuukauden 26. päivää, otetaan mukaan kuluvan kuukauden bonuskatsaukseen. Sen jälkeen suoritus otetaan mukaan seuraavassa kuussa.